Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

starten met IPO. iemand tips?

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

tessa2015
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, Jack Russel
Aantal honden: 2

starten met IPO. iemand tips?

Ongelezen bericht door tessa2015 »

Ik ga samen met mijn mechelse herder met IPO beginnen, tenminste eerst VZH enzo. Heeft iemand tips waar ik op moet letten?

Gr Patrick
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Re: starten met IPO. iemand tips?

Ongelezen bericht door duitse herder »

Wees vooral voorzichtig. Geef nooit zomaar je hond over aan een trainer of begeleider, het zou zonde zijn als dat verkeerd uitpakt. Zoek een goede school waar jij je prettig bij voelt.
Perry en Noah

Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

idd, goede begeleiding zoeken.
Vooral pup pup laten zijn. NIet meteen al drillen in alle posities etc... maar gewoon lekker en vrij laten opgroeien en knettergek maken van een bal.
Speuren kun (moet :F: ) je uiteraard ook al doen, ook daarin goede begeleiding hebben want echt veel honden die écht daadwerkelijk speuren zijn er niet echt naar mijn ervaring.

Er leiden vele wegen naar Rome, de juiste bestaat niet. Wat de een zus doet, doet de ander zo... Beetje uitzoeken welke manier jij (en vooral je hond) prettig vindt.

Succes met trainen !
tessa2015
geregistreerd lid

Bedankt voor de tips. Ik ga eerst beginnen met puppycursus op de ipo vereniging. Zondag beginnen met speuren. Ik train zelf al een beetje met de commando's, zodra de neus op de grond is het commando geven en belonen. Ze kan al redelijk de bal opzoeken en is helemaal wild van de bal. Bijten in een bijt rol of kussen vind ze geweldig. Ik heb er vertrouwen in. Ik hou jullie op de hoogte.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

tessa2015 schreef:Bedankt voor de tips. Ik ga eerst beginnen met puppycursus op de ipo vereniging. Zondag beginnen met speuren. Ik train zelf al een beetje met de commando's, zodra de neus op de grond is het commando geven en belonen. Ze kan al redelijk de bal opzoeken en is helemaal wild van de bal. Bijten in een bijt rol of kussen vind ze geweldig. Ik heb er vertrouwen in. Ik hou jullie op de hoogte.

succes !

Bedenk wel dat je als je niet weet wat je moet doen, niets doen beter is als fout doen :wink:
tessa2015
geregistreerd lid

We hebben de eerste trainingen gehad en ze doet het super goed en vind het erg leuk. Thuis bijt ze al op een bijtkussen en is echt heel blij :). Ze is erg baas gericht en doet alles voor me, met veel brokjes en beloning doet ze het helemaal. Netjes recht aan de voet en volgen. Super blij
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”