Ze is welkom vanaf maart ,eind die maand heeft Rens een weekend gepland dat ze weg is maar dan ga ik in haar huis op Roxy en haar honden passen

Moderator: moderatorteam
Joepie!Tineke schreef:Goed nieuws mijn allerliefste hondenmaatje Rens is bereid Roxy in opvang te nemen voor zolang als nodig is![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is welkom vanaf maart ,eind die maand heeft Rens een weekend gepland dat ze weg is maar dan ga ik in haar huis op Roxy en haar honden passen
Nou zeker ,ik durfde haar het bijna niet te vragen , haar vorige opvanger is namelijk net uitgevlogen en doe ik alweer een beroep op haar.DeDiana schreef:Joepie!Tineke schreef:Goed nieuws mijn allerliefste hondenmaatje Rens is bereid Roxy in opvang te nemen voor zolang als nodig is![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is welkom vanaf maart ,eind die maand heeft Rens een weekend gepland dat ze weg is maar dan ga ik in haar huis op Roxy en haar honden passen![]()
![]()
De vlag kan uit!
Fantastisch zulke mensen, weer een hondje dat helemaal met haar neus in de boter gaat vallen bij iemand met een groot hart voor hondenTineke schreef:Nou zeker ,ik durfde haar het bijna niet te vragen , haar vorige opvanger is namelijk net uitgevlogen en doe ik alweer een beroep op haar.DeDiana schreef:Joepie!Tineke schreef:Goed nieuws mijn allerliefste hondenmaatje Rens is bereid Roxy in opvang te nemen voor zolang als nodig is![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is welkom vanaf maart ,eind die maand heeft Rens een weekend gepland dat ze weg is maar dan ga ik in haar huis op Roxy en haar honden passen![]()
![]()
De vlag kan uit!
Ik zei tegen haar ik durf het je bijna niet te vragen zeker nu wij even zelf geen opvanger nemen( Rio wordt gewoon erg oud in rap tempo en wij hebben besloten dat de tijd die hij er nog is hij in en met alles prioriteit heeft vandaar dat wij zelf even niet aan opvang doen) maar ze zei dat hoef je niet aan mij uit te leggen hoor ik begrijp je precies wat Rio betreft en Roxy is welkom hier.
Lieve lieve Rens die al meer dan eens er was als ze nodig is met haar grote hondenhart
Even een upje, valt helemaal weg tussen alle vrolijke berichtenValerie schreef:Vanaf 18 februari gaan een aantal vrijwilligers een veilig organiseren tbv Animal Aid Foundation. Dit vanwege alle dierenartskosten etc.
Wil je hier meer info over, stuur dan een pb
Er hebben nu zo'n 30 honden een plekje en er zijn er nog ca. 20 zoekende.Zamunda schreef:Hoeveel honden hebben er nu een (tijdelijk) plekje Diana? En hoeveel zoeken nog een plekje?
Wow, echt veel die al een plekje hebben zegDeDiana schreef:Er hebben nu zo'n 30 honden een plekje en er zijn er nog ca. 20 zoekende.Zamunda schreef:Hoeveel honden hebben er nu een (tijdelijk) plekje Diana? En hoeveel zoeken nog een plekje?
Dat kunnen ze in Duitsland toch niet uitspreken, AuraDeDiana schreef:Ja, Aura zou eigenlijk naar Duitsland gaan, maar dat ging ineens niet door.
Dus nu is ze weer beschikbaar.
Ja die vind ik ook enigmoosje schreef:Pasha is ook leuk zeg!
Beetje laat, maar wat leuk/super/goed dat ze Roxy gaat opvangen.Tineke schreef:Goed nieuws mijn allerliefste hondenmaatje Rens is bereid Roxy in opvang te nemen voor zolang als nodig is![]()
![]()
![]()
![]()
Valerie schreef:
![]()
De site is ge update dus dat is een nieuwe
Ja Rens is een lieverd, inderdaadEvertje schreef:Beetje laat, maar wat leuk/super/goed dat ze Roxy gaat opvangen.Tineke schreef:Goed nieuws mijn allerliefste hondenmaatje Rens is bereid Roxy in opvang te nemen voor zolang als nodig is![]()
![]()
![]()
![]()
Freek heeft zij ook gehad en ben daar met Evert een middagje geweest en het is echt een lief hondenmens met bijbehorende mooie roedel. Evert was daar ook vrij snel op z'n gemak en dat zegt mij wel wat
Lijkt me een geweldige hond!Valerie schreef:Aura (de hond van de foto hierboven) is inderdaad gereserveerdLinda is ook een leukerd!
https://www.youtube.com/watch?v=PQsYkBUV4zY