Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beschilderde muilkorven
Moderator: moderatorteam
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
Re: Beschilderde muilkorven
Wat geinig 
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
-
Sterre
Ik vind het er maar triest uitzien. En als ze echt gebruikt worden schiet iedereen in de lach. Lijkt me niet fijn voor de hond. Maar misschien ben ik een ouwe zeur.
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Afschuwelijk zeg!
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Een vervaarlijke muilkorf, een slip, een prikband en een teletac rond één hondennek. Iemand heeft wat te compenseren 
-
korthaar
- Zeer actief
Wat mensen een hond allemaal kunnen aandoen.-Saskia- schreef:Een vervaarlijke muilkorf, een slip, een prikband en een teletac rond één hondennek. Iemand heeft wat te compenseren
Heb snel even door gescrolld naar de strand foto's
-
doodle
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian labradoodle
Ik heb deze foto's proberen te kijken op mijn telefoon. Maar er werden metteen 2 apk bestanden op mijn telefoon gezet. Ondanks dat hij ingesteld staat dat dat niet mag. Daarna sloeg de virusscanner alarm dat er 2 gevaarlijke bestanden opgezet zijn. En toen zou ik ineens whatsapp moeten ipdaten.
Ik heb dus maar snel de virusscanner de bestanden laten verwijderen en de telefoon metteen helemaal uitgezet.
Deze foto's zijn net zo gevaarlijk voor de telefoon als de honden op de foto's.
Ik heb dus maar snel de virusscanner de bestanden laten verwijderen en de telefoon metteen helemaal uitgezet.
-
korthaar
- Zeer actief
Cleva schreef:Een muilkorf is natuurlijk ook niet in eerste plaats voor de hond zelf plezierig. Wel voor de omgeving.Sterre schreef:Ik vind het er maar triest uitzien. En als ze echt gebruikt worden schiet iedereen in de lach. Lijkt me niet fijn voor de hond.
Het grootste voordeel van een muilkorf is trouwens dat iedereen dan ineens wél hun takken van je hond af kunnen houden.
Je krijgt ineens ruim baan en dat is met een loeder in de kantine van de hondenschool best prettig.
Als je een hond - zoals op het plaatje - gaat behangen met een TT, slip en een prikker, zal een muilkorf misschien geen overbodige luxe zijn.
Best kans, dat t.g.v. de stress toch wat agressie ontstaat.
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
eerst kon ik er wel om lachen, maar toen vond ik het toch wel treurig. Kan mij niet voorstellen dat je je hond er zo bij laat lopen 
- Rebble
- Zeer actief
Hier idem. Niet openen op je telefoon dus.doodle schreef:Ik heb deze foto's proberen te kijken op mijn telefoon. Maar er werden metteen 2 apk bestanden op mijn telefoon gezet. Ondanks dat hij ingesteld staat dat dat niet mag. Daarna sloeg de virusscanner alarm dat er 2 gevaarlijke bestanden opgezet zijn. En toen zou ik ineens whatsapp moeten ipdaten.

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat vreselijk om te zien. Die herder. Ik krijg buikpijn van dat nekbehang en die sneue kop van dat arme dier. Als je je hond zo moet voeren op straat had je hem nooit mogen kopen.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Je zult maar bij zo'n baas terecht komen 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
wat kunnen mensen toch altijd zeiken over van alles en nog wat zeg :lol:
Ik vind het wel humor, zou zoiets moeten hebben voor mijn honden tijdens het coursen
Ik vind het wel humor, zou zoiets moeten hebben voor mijn honden tijdens het coursen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ach het is maar een beschildering , zit meer met het feit dat het beest weing lucht krijgt met die paar gaten en de hitte in dat geval snel oploopt.
Alles bij elkaar vind ik het wel een trieste bedoeling 2 kettingen en halsband met TT en een beschilderde muilkorf die de achterbuurt nog een beetje moet opvrolijken.
Alles bij elkaar vind ik het wel een trieste bedoeling 2 kettingen en halsband met TT en een beschilderde muilkorf die de achterbuurt nog een beetje moet opvrolijken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
korthaar
- Zeer actief
Als het zo moet zou ik kiezen voor een extractie van het volledige gebit en even een prothese erin om de brokken op te eten.bouvierpoedel schreef:Ach het is maar een beschildering , zit meer met het feit dat het beest weing lucht krijgt met die paar gaten en de hitte in dat geval snel oploopt.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dit is een gewone reclame foto! Ik kom hem bijna wekelijks wel een keer op fb tegen met meerdere van dergelijke foto's. Deze staat zowel bij de verkoop van de tt als die van de muilkorf. Ja t ziet er een beetje simpel uit maar t is ook geen hoogstaande luxe website...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
jakkes, wat een vreselijk veel te log iets.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat ben ik sowieso met je eens hou daar al helemaal niet van

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Wat een wanstaltig ding zeg.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...