Ik overweeg/overwoog om dat hondje een plek te geven, maar ofwel ik heb de eerste keren niet goed gelezen, ofwel er is tekst bijgeplaatst. Hoe dan ook, ik twijfel erg door haar fysieke gesteldheid (overigens moet man het er ook nog mee eens zijn, maar ik wil ook even met jullie sparren).
Het gaat dus om een 15-jarig Greyhound teefje die in het asiel zit (klik). Zou bij katten en honden kunnen en zoekt een rustig plekje, dus tot zover prima.
Dan nu mijn twijfels: die gaan over haar fysieke gesteldheid en of je een hond in die toestand nog moet verslepen of überhaupt nog in leven moet houden. Dit is de tekst:
Overigens, over dat autorijden: dat vind ik an sich helemaal geen probleem, maar jeetje, als mee met de auto al 'wat veel' isAsiel schreef:We zoeken voor haar een rustig huisje zonder (drukke) kinderen of jonge huisdieren. Bij mensen die veel thuis zijn en dichtbij het bos wonen aangezien ze slecht ter been is, ook mee met de auto is voor haar wat veel... 5 min lopen per keer is al genoeg maar ze moet wel een aantal keer per dag eruit om te plassen. Ook moet ze regelmatig uit haar mandje geholpen worden, als ze eenmaal staat en op gang is loopt ze nog best wel redelijk.
Verder twijfel ik een beetje over de combinatie met Lais: die is nogal lomp dus of dat dan zo'n verstandige combi is met een hond die 'nog best wel redelijk loopt' áls ze eenmaal op gang is... Aan de andere kant, we hebben ook katten en die moet Lais ook met rust laten, dus dat zou ze met dit hondje ook kunnen.
Wat zijn jullie gedachten?