Fijn dat ze er isFeather__ schreef:Ze is er! Beetje bang. Ze zat met dr zusje en die is nu weg. Vind ze niet heel leuk.
Komt vast allemaal goed
Moderator: moderatorteam
Fijn dat ze er isFeather__ schreef:Ze is er! Beetje bang. Ze zat met dr zusje en die is nu weg. Vind ze niet heel leuk.

Heb je haar al los lopen?Feather__ schreef:
We kwamen net een husky tegen en dat vond ze eng. Ze rende meteen naar mn vriend en snoopy. Die liepen iets voor ons.

Volgens mij zit er wel iets van een herdertje in dus dat moet dan wel goed komen.Feather__ schreef:Ze loopt niet los hoor. Daar wachten we nog een hele tijd mee. Liever iets te lang vast dan te kort en weg. Ze heeft een 2m lijn en ze nam hem helemaal in gebruik.
Ze loopt wel netjes naast een van ons en stopt ook wanneer wij stoppen. Dus volgens mij gaat ze ooit perfect los kunnen lopen en is heel baas gericht.

Ik ben benieuwd of Snoopy dat net zo ziet als jijFeather__ schreef:Ze blijkt ook een echt kluiver te zijn. Ze had een nylabone maar die kon ze niet opeten. Das vanmiddag zijn we even langs de supermarkt gelopen en nu heeft ze een runderhuidbot. Daar ligt ze al een hele tijd op te kluiven.
Ook knuffeltjes vind ze leuk maar ze mag niet de knuffels van Snoopydan raakt die in paniek en gaat heel zielig bij ons zitten doen tot we het knuffeltje weghalen.
Morgen dus maar even een knuffel voor haar halen bij de bart smit ofzo. Dan heeft ze d'r eigen knuffel.

Feather__ schreef:Nou ranetje eigk heeft snoopy helemaal niks met knuffels. Gebruikt de 2 die hij heeft noooooit. Maar hij vind het toch niet leuk als zij hem pakt. Raar beest.