Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenpension N-Brabant
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Hondenpension N-Brabant
Voor een familielid ben ik op zoek naar een goed hondenpension in de provincie N-Brabant, bij voorkeur omgeving Tilburg. Heeft iemand toevallig goede ervaringen of absolute afraders?
- KKiara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
- Aantal honden: 3
Re: Hondenpension N-Brabant
Het kuiltje(udenhout) schijnt een goed pension te zijn, echt ervaring heb ik niet aangezien Hayzel daar maar 1 dagje is geweest.
Zelf train ik bij Hond van Pavlov(tilburg) en mocht ik ooit op vakantie gaan zou ik daar mijn honden naar toe brengen. Dat is alleen niet echt een pension maar meer vakantieopvang aan huis.
Zelf train ik bij Hond van Pavlov(tilburg) en mocht ik ooit op vakantie gaan zou ik daar mijn honden naar toe brengen. Dat is alleen niet echt een pension maar meer vakantieopvang aan huis.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
tPoppelshof.
Ik heb er geen ervaring mee anders dan er vaak langs lopen als we in Poppel in Belgie net over de grens bij Tilburg zijn.
http://www.tpoppelshof.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er geen ervaring mee anders dan er vaak langs lopen als we in Poppel in Belgie net over de grens bij Tilburg zijn.
http://www.tpoppelshof.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
Ik heb mijn honden wel eens naar hondenpension de Wijde Akker in Biest-Houtakker gebracht en ik ben daar tevreden over. Mijn buren brengen hun hond ook altijd daar naartoe
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Voor de mensen met persoonlijke ervaring: zouden jullie misschien wat meer kunnen vertellen over hoe het er in de betreffende pensions aan toe gaat? Dus zaken zoals dagindeling, hygiëne, bekwaamheid van het personeel, regels omtrent vaccinaties en voeding, hoe de honden worden ondergebracht (kennels/'huiselijk'/ met andere honden in de kennel of mogelijkheid om apart te zitten?), bewegingsmogelijkheden (speelweide/wandelen/uitsluitend in kennel?) etc. etc. Alle informatie is welkom zodat ik het kan doorspelen.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
In tpoppelse hof is spelen de honden op de speelweides wel vrij groot stuk grond hebben ze enkele hectares. De honden zitten in kennels en mogelijk apart, ik loop er regelmatig langs maar spreek de mensen ook en ben er wel binnen geweest. Ziet er netjes uit, vriendelijke mensen. In het hoogseizoen echter ook wel echt druk!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- Jolande1961
- Zeer actief
Geen persoonlijke ervaringen maar mijn broer en een vriendin brengen hun hond naar de Broekdijk in Hulten. Vooral mijn vriendin is een Pietlut waar het haar hond betreft, maar beiden zijn heel tevreden.
Toen mijn broer onverwacht in het ziekenhuis belandde is de eigenaar van de BD de hond thuis gaan ophalen.
Toen mijn broer onverwacht in het ziekenhuis belandde is de eigenaar van de BD de hond thuis gaan ophalen.
-
Monique140970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
ik heb mijn eigen brokken meegebracht en daar werden geen extra kosten voor in rekening gebracht (bij een ander pension was dat namelijk wel het geval)
Die van mij hebben bij elkaar gezeten. Op mijn verzoek zijn mijn honden niet lang en niet zonder toezicht op de speelweide geweest. Dit omdat ik een Husky heb die graag ontsnapt en rustig over 1,8 meter springt. Hier is naar geluisterd en ze zijn wel los geweest maar niet op een plek waar hij makkelijk zou kunnen ontsnappen en niet zonder toezicht.
Alles werd nog een keer doorgenomen toen ik ze af kwam geven. Het ziet er netjes en verzorgd uit. En bij ophalen werd nog verteld hoe het gegaan was.
Die van mij hebben bij elkaar gezeten. Op mijn verzoek zijn mijn honden niet lang en niet zonder toezicht op de speelweide geweest. Dit omdat ik een Husky heb die graag ontsnapt en rustig over 1,8 meter springt. Hier is naar geluisterd en ze zijn wel los geweest maar niet op een plek waar hij makkelijk zou kunnen ontsnappen en niet zonder toezicht.
Alles werd nog een keer doorgenomen toen ik ze af kwam geven. Het ziet er netjes en verzorgd uit. En bij ophalen werd nog verteld hoe het gegaan was.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Bedankt voor de reacties. Hier kunnen ze denk ik wel wat mee.
-
Lieke87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Ik breng mijn hond naar ron's total dog care in Tilburg. Ben daar zelf heel tevreden over. Er zijn daar speelweides en de honden zitten niet hele dagen in een kennel.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Dat ziet er wel erg gaaf uit voor honden die over voldoende sociale vaardigheden beschikkenLieke87 schreef:Ik breng mijn hond naar ron's total dog care in Tilburg. Ben daar zelf heel tevreden over. Er zijn daar speelweides en de honden zitten niet hele dagen in een kennel.
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
Dat word heel goed begeleid daar dus ook een hond die sociaal wat minder vaardig is kan daar terecht. De honden worden begeleid door ervaren en gediplomeerde medewerkers.Tamara/Bayko schreef:Dat ziet er wel erg gaaf uit voor honden die over voldoende sociale vaardigheden beschikkenLieke87 schreef:Ik breng mijn hond naar ron's total dog care in Tilburg. Ben daar zelf heel tevreden over. Er zijn daar speelweides en de honden zitten niet hele dagen in een kennel.
Ron's Total dog care is echt een aanrader!

Tamara, Jada, Viento, Kid, Tanja, Evita en Rosa