Pfff, ben ik met Laissah zo hard aan het trainen tav jagen, vangt Mister ineens een kip

. Heel vervelend natuurlijk, maar ik zie gewoon echt niet hoe ik dit had kunnen voorkomen. Ik bedoel, wie is er nu op bedacht dat er in het
bos een kip voorbij komt

. Nouja, ik niet dus en Mister blijkbaar wel

.
Ik liep dus nietsvermoedend in het bos met Mister (gelukkig was Laissah er niet bij

), tralalie en tralala. Mister had het helemaal naar zijn zin, dus ik dacht dat even op film te zetten. Tot ik dus plots die kip zag, of beter gezegd: tot ik plots Mister achter een kip aan zag gaan... Voor mij kwam die kip werkelijk uit de lucht vallen maarja, ik was dan ook afgeleid door het filmen

.
Mister was niet te stoppen en na een hoop kabaal (

) kwam hij me trots zijn buit laten zien. Tja, ik wist niet wat ik er mee moest: ik heb de kip tot twee keer toe een eind weggegooid, maar hij pakte die kip toch steeds weer op. Puntje bij paaltje heeft hij de hele weg die kip vastgehouden, tot huis dus. Bij de voordeur koos ie er gelukkig voor om hem buiten los te laten. Nou had hij ook niet veel keus: als hij met kip naar binnen wilde deed ik steeds de deur dicht en hij wilde toch liever wel naar binnen.
Wat vinden jullie, had ik dit moeten voorkomen en zoja, hoe doe ik dat in de toekomst, of valt dit in de categorie 'dat had je echt niet aan kunnen zien komen en zal waarschijnlijk ook nooit meer voorkomen'?
Edit:
Misschien niet handig om te plaatsen omdat het halve forum misschien over me heen valt maar ik plaats het filmpje toch, in de hoop dat jullie het kunnen zien als 'leerfilmpje'. Voor mij om van te leren dus, want misschien zien jullie punten waar ik aan kan werken?
Als je een heel erg gevoelige maag hebt moet je het filmpje dus niet aanklikken: