Waarom zouden ze dat doen als ze daar boerboels en rhodesian ridgebacks hebben die ook berscherming bieden?kangalfan schreef:Een prachtige video over anatolische herders die schapen en geiten beschermen in Afrika. Ze zouden daar eigenlijk boz kangals naartoe moeten verschepen. Die zijn veel groter en sterker.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Kangal is de sterkste hond
Moderator: moderatorteam
- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
- Aantal honden: 3
Re: De Kangal is de sterkste hond
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik quote mezelf nog maar even

flamme schreef:Volgens mij houdt je ons straal voor de gek met je achterlijke misselijkmakende opruiende filmpjes maar voor het geval dat niet zo is zal ik je een reactie geven.kangalfan schreef:Jullie kunnen mij vergeven toch? Iedereen verdient een tweede kans.
Mijn enige, eerste en meteen laatste reactie op jou.
Dit was je 2e kans wat mij betreft. De vorige keer dat je hier rondwaarde vond je het ook al vreselijk opwindend om een hondenras volledig op te hemelen aan de hand van hoe sterk en groot die wel niet was. Hoe goed hij andere honden aankan, welke vechtkwaliteiten die heeft.
Vindt je het serieus mooi om te zien hoe andere honden uit elkaar getrokken worden? Kick je op pijn en agressie van dieren? vindt je het echt zo fantaaaaastisch om te zien dat jou zo geliefde ras misbruikt wordt door hem los te laten gaan op andere honden? Dat andere honden levend gevild worden door een monster?
Je moet je schamen. Diep diep schamen. Je bent geen hondenliefhebber. Je houdt niet van de Kangal. Deed je dat wel dan zou je willen dat het ras een goede naam kreeg ipv dit soort idiote zaken te posten en dat ook nog te doen met teksten die verraden dat je het wel geweldig vindt.
Wat mij betreft mag je vertrekken om nooit meer terug te komen hier. Gewoon niet.
Voor mensen die op hondengevechten kicken is wat mij betreft geen plek hier.
Vaarwel!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Van mij hoeft hij niet weg hoor.
Volgens mij is het een jochie met een klein pikkie, die hier soms aan zijn trekken komt, het zal.
Zo'n eens paar jaar kruipt hij onder zijn steen tevoorschijn, dat is voor mij meer dan genoeg, om zichzelf weer eens compleet belachelijk te maken. Er is werkelijk niemand op dit forum die zijn posts serieus neemt.
Volgens mij is het een jochie met een klein pikkie, die hier soms aan zijn trekken komt, het zal.
Zo'n eens paar jaar kruipt hij onder zijn steen tevoorschijn, dat is voor mij meer dan genoeg, om zichzelf weer eens compleet belachelijk te maken. Er is werkelijk niemand op dit forum die zijn posts serieus neemt.
Laatst gewijzigd door thom op 09 feb 2015 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Walgelijk ben jij, Als je ten goede van de kangal bent dan bekijk je zulke filmpjes niet, Hier zal je als "kangalfan"van moeten walgen.
Stichting SPOT heeft geen BOZ kangals nodig, Abdullah heeft in de begin periode vanuit NL meerdere pups gedoneerd aan stichting SPOT die zeer geschikt waren in hun doel. ( Sivas kangal )
Kangal fokkers die goede bedoelingen hadden, Hebben samen met stichting SPOT voor een mooie start gezorgd.
Goede bewezen lijnen (werklijnen en geen vechtlijnen), deze worden ingezet tegen de bescherming van de cheeta en niet voor het dode van de cheeta.
Deze honden worden ook gebruikt voor de vervolg lijnen zodat er steeds meer geplaatst konden worden voor de bescherming.
De kangal die in kudde 's mee gaan en hun nakomelingen hoeven zich niet te bewijzen met gevechten, Dit is alleen maar geld, eer en vermaak voor de mens.
Mijn kangal komt van iemand af die ook gevechten deed en zijn kangals uitmolk, die net zo walgelijk is als jou en de mensen van de filmpjes die van gevechten houden en/of er aan doen.
Stichting SPOT heeft geen BOZ kangals nodig, Abdullah heeft in de begin periode vanuit NL meerdere pups gedoneerd aan stichting SPOT die zeer geschikt waren in hun doel. ( Sivas kangal )
Kangal fokkers die goede bedoelingen hadden, Hebben samen met stichting SPOT voor een mooie start gezorgd.
Goede bewezen lijnen (werklijnen en geen vechtlijnen), deze worden ingezet tegen de bescherming van de cheeta en niet voor het dode van de cheeta.
Deze honden worden ook gebruikt voor de vervolg lijnen zodat er steeds meer geplaatst konden worden voor de bescherming.
De kangal die in kudde 's mee gaan en hun nakomelingen hoeven zich niet te bewijzen met gevechten, Dit is alleen maar geld, eer en vermaak voor de mens.
Mijn kangal komt van iemand af die ook gevechten deed en zijn kangals uitmolk, die net zo walgelijk is als jou en de mensen van de filmpjes die van gevechten houden en/of er aan doen.