Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

haha mooi staaltje van

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

haha mooi staaltje van

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

angstvallig iets verborgen willen houden omdat de consument je product niet meer koopt.
Iedereen hun hond en kat maar angstvallig bij varkensprodukten vandaan houden terwijl dat dierlijk bijproduct onder andere gewoon varkensafval waaronder darmen ,stront en dergelijk bevat.
En baasje maar denken dat hij Fifi en Poekie een culinair hoogstandje voert. :lol1:
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... KN_1666876" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: haha mooi staaltje van

Ongelezen bericht door Pepie »

bouvierpoedel schreef:angstvallig iets verborgen willen houden omdat de consument je product niet meer koopt.
Iedereen hun hond en kat maar angstvallig bij varkensprodukten vandaan houden terwijl dat dierlijk bijproduct onder andere gewoon varkensafval waaronder darmen ,stront en dergelijk bevat.
En baasje maar denken dat hij Fifi en Poekie een culinair hoogstandje voert. :lol1:
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... KN_1666876" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit dezelfde uitzending als een paar maanden geleden?
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Pepie schreef:
bouvierpoedel schreef:angstvallig iets verborgen willen houden omdat de consument je product niet meer koopt.

Ja. :lol1:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Je ben weer lekker bij de tijd hè bp :LOL:
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Pepie schreef:Je ben weer lekker bij de tijd hè bp :LOL:
Ik had hem ook nog niet gezien, net pas gekeken. Wel bizar dat er zo'n soort diervoedermaffia bestaat die helemaal geen info wil geven over wat er nou allemaal in zit. Goed van Prins dat ze wel de camera's toelieten, ik was helemaal blij dat ze hier Prins krijgen als ze brokken krijgen.

Ik heb ook nog eens even naar ingrediënten van een pakje Smuldier gekeken en volgens mij zit dat wel goed.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pepie schreef:
yep...
Maar varken kan toch alleen rauw de Aujeszky bevatten, brokken en blik is compleet doorgekookt..

maar sowieso vind ik het erg apart dat je een blik rundvlees blik koopt waar vervolgens eend, kip, kalkoen, rund, varken etc. in zit. Gok maar zo dat als je het blikje kip laat onderzoeken exact dezelfde dieren bevat.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ze krijgen hier ook soms rauw varkens vlees, en een brok op basis van varken, t zal allemaal wel
Nederland is Aujeszky vrij en ik geloof dat ze dat ook graag zo willen houden, dus ik ga er maar van uit dat t niet in consumenten vlees zal zitten
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cindy52 »

S@ndr@ schreef:ze krijgen hier ook soms rauw varkens vlees, en een brok op basis van varken, t zal allemaal wel
Nederland is Aujeszky vrij en ik geloof dat ze dat ook graag zo willen houden, dus ik ga er maar van uit dat t niet in consumenten vlees zal zitten
Tja daar zou ik nou weer niet zo zeker van zijn, ze liegen om alles
S@ndr@
Zeer actief

Cindy52 schreef:
S@ndr@ schreef:ze krijgen hier ook soms rauw varkens vlees, en een brok op basis van varken, t zal allemaal wel
Tja daar zou ik nou weer niet zo zeker van zijn, ze liegen om alles
ze moorden miljoenen kippen uit voor 3 gevallen van vogelgriep, ( duizenden geiten voor een of andere mogelijk dodelijke ziekte) iedere vage ziekte wordt als volksvijand nummer 1 gezien, dus ik ga er van uit dat ze met dit soort dingen geen grapjes maken.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

maar niet al het varkensvlees uit de winkel komt uit NL, sterker nog 75% of meer wordt geëxporteerd en wij importeren uit andere (misschien niet vrije) landen... Ik durf de gok iig niet te nemen (en vind dat ook niet nodig met al de soorten vlees voor de hond die voorradig zijn)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ik wel, ze gaan echt geen vlees importeren wat mogelijk besmettelijk is voor de varkens veestapel hier, daar zitten te grote economische belangen aan vast en als t om geld gaat dan durf ik ze wel te vertrouwen. niet op hun blauwe ogen
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Al die blik- en brokzooi is dikke business.
En natuurlijk willen ze de consument laten geloven dat er biefstuk in zit in plaats van varkensstront en kippendarmen. Dat verkoopt voor geen meter.
Maar goed, alleen al het feit dat je bij niemand mag kijken zegt mij al genoeg :mrgreen:
ik vind het ook zo dom he... natuurlijk verkoopt het niet maar dat is hetzelfde met de DA die liegt gewoon om brok omdat zij anders inkomsten mis zouden lopen als honden minder vaak langskomen. idem met enten en ontwormen.... dat vind ik zo'n raar fenomeen... er zijn zoveel mensen die blind op hun DA vertrouwen en dat moet toch ook kunnen. Helaas ben ik al jaren achter dat dit niet zo is...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”