Om een uur of 10.00 uur ga ik ze uitlaten waarbij Cash wil poepen, maar er kwam niks. En maar proberen en proberen maar steeds niks, ja druppeltjes.
Vanaf dat moment bleef hij maar in poep houding zitten. Maar steeds weer enkel drupjes.
Ik dacht anaalklieren, het rook namelijk ook vreselijk.
Enfin, op een gegeven moment begon hij te kotsen...net water maar hele ladingen.
Schijnbaar had hij zo'n pijn dat hij ook niet meer kon zitten of liggen, hij probeerde dat afentoe maar dat wilde gewoon niet.
Omdat ik jaren terug ook een verstopte hond heb gehad begon ik redelijk te panieken toen hij met kotsen begon.
Ondertussen vriendin gebeld of ze met mij met auto naar de DA kon.
Daarna DA gebeld maar die had pas eind van de middag een dierenarts in huis. 2e DA gebeld, die had pas om 16.00 uur plek ('was intussen 12.00 uur). 3e DA gebeld, die hadden geen tijd en als ik toch wilde komen betaalde ik spoed consult maar ze dacht dat ik prima tot 19.00 uur savonds kon wachten.
Terwijl ik toch duidelijk aangaf; hij kan niet poepen en kotst. Maar misschien heb ik ze zelf op het verkeerde been gezet door over zijn anaalklieren te beginnen....
Vriendin heeft daarop hun DA gebeld in andere plaats en die wilde hem gelijk zien.
Dus met Cash maar naar die DA gegaan.
Ja, hij zat dus idd verstopt. Er bleken stukjes stok vlak voor zijn anus vast te zitten waarvan 1 stukje zo scherp was dat het zijn anus al wat gescheurd had. Hij had ook erg veel pijn.
Met laxeermiddel en haar vinger
Daarna naar buiten en daar kwam een lading stront....
Hij kon gelijk ook weer zitten/liggen en was zichbaar opgelucht.
Nu 4 pillen per dag rijker en geen stokken knagen meer voor meneer!