Ik ben heel benieuwd! Hopelijk vinden beide honden het helemaal geweldig

Moderator: moderatorteam
Leuk zijn die he? Ze hebben er een groepje van zitten. Zijn echt vreselijk mooie honden maar ook meteen de moeilijksteCash schreef:ohhh dat herdertje wat daar op de rug ligt....
Dat is fijn ook voor NaomiDeDiana schreef:Gelukkig komt er binnenkort iemand met veel ervaring met allerlei gedragsproblemen naar Naomi om haar met deze honden te gaan helpen en om te kijken of enkele wellicht toch in aanmerking zouden komen voor adoptie, nadat ze door een heel ervaren opvanggezin goed zijn begeleid.
Ja, en zo niet, de bange honden kunnen allemaal bij Naomi blijven. Maar Naomi gunt ze natuurlijk ook een kans op een eigen baasje, als blijkt dat ze daaraan toe zijn en ook gelukkig kunnen zijn als huishond.Tineke schreef:Dat is fijn ook voor NaomiDeDiana schreef:Gelukkig komt er binnenkort iemand met veel ervaring met allerlei gedragsproblemen naar Naomi om haar met deze honden te gaan helpen en om te kijken of enkele wellicht toch in aanmerking zouden komen voor adoptie, nadat ze door een heel ervaren opvanggezin goed zijn begeleid.
Behalve de foto van de mzz-test niet.marloes_2406 schreef:@diana, heb je niet nog meer foto's van Robin gemaakt?
Geen piepkleine hondjes meer, die zijn inmiddels allemaal voorzien van adoptie of opvang (op de één of andere manier willen 9 van de 10 mensen een klein hondje).Mit schreef:Zoek je nog mensen? Lars heeft nog geen werk, dus ik kan altijd iets opgooien hier, als je een piepklein teefje in de aanbieding hebt.
Kleine kans hoor, maar wie weet. Nu kan het eventueel nog.
Nah, dat zijn toch heel zoete lieverdjesNerazi schreef:Jammer, anders had ik mijn moeder misschien nog wel kunnen overtuigen.
Maar een grote hond gaat echt niet, ze heeft ook nog regelmatig die donderstralen van mij over de vloer.
Ik vind het ook niet groot maar kleiner past hier wel beter. Maar ik zal het eens met Lars bespreken.Valerie schreef:Roxy is zo een 45cm dat is toch niet heel groot?
Filmpje Roxy https://www.youtube.com/watch?v=4KkduB9V_D4
Ja ik ook ik vind het ook echt maf dat er zo weinig reactie op haar komt. Van alle honden had ik meteen haar gekozen.Mit schreef:Ik vind haar enig, maar onze situatie nu heeft best wat haken en ogen dus ik ga er gewoon eens over babbelen met Lars.
Het is wel echt een hond waar ik voor val zeg