Hallo allemaal!
Mijn naam is Nick (heb een flatcoated retriever genaamd Skip), ik kom uit Emmeloord en zit in mijn laatste jaar van de studie Sociaal-Cultureel werker.
In dit examenjaar moet ik een aantal proeves doen, dit zijn projecten die met een voldoende moeten worden afgesloten om af te studeren.
Voor de grootste proeve, Coördineer een project, ben ik druk bezig. De uitvoering hiervan wil ik graag doen op één van de evenementen die mijn stagebedrijf organiseert. Dit bedrijf is VHM-events, zij organiseren jaarlijks een aantal grote dierevenementen.
De grootste is in de Expo Hallen in Houten, Terraria & Dierenpret ExoKnaag. Voor dit evenement wil ik graag iets organiseren met honden.
Tijdens de laatste editie, 7 december, ben ik werkzaam geweest op het evenement.
Het is mij toen opgevallen dat er weinig aanbod was voor honden en hondenliefhebbers.
Op het volgende evenement zou ik graag wat willen zien met honden bijvoorbeeld een demo van een hondensport of een kleine hondenkeuring. Vandaar mijn bericht op dit forum, ik zou graag van jullie horen of jullie ideeën of tips voor mij hebben.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Nick
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips, ideeën, hulp voor mijn examen!
Moderator: moderatorteam