Mam & opa (vader van mams)

Overgrootopa vd vader over 2 kanten

wat een hunks! opa vind ik wel heel byzonder

Moderator: moderatorteam
Moeders wordt begin maart 3 jaar oud. Haar nest hebben hier op het forum ook foto's van gestaan, de Luppy's van MaartApple schreef:Zo dat zijn er een boel! Wat een werk.![]()
Hoe oud is moeders eigenlijk?
3 jaar! Jeetje vanaf de foto's dacht ik eerder aan senior van een jaar of 7 a 8crutz schreef:Moeders wordt begin maart 3 jaar oud. Haar nest hebben hier op het forum ook foto's van gestaan, de Luppy's van MaartApple schreef:Zo dat zijn er een boel! Wat een werk.![]()
Hoe oud is moeders eigenlijk?
Nou ze heeft een klein grijs snorretje meer nietApple schreef:3 jaar! Jeetje vanaf de foto's dacht ik eerder aan senior van een jaar of 7 a 8crutz schreef:Moeders wordt begin maart 3 jaar oud. Haar nest hebben hier op het forum ook foto's van gestaan, de Luppy's van MaartApple schreef:Zo dat zijn er een boel! Wat een werk.![]()
Hoe oud is moeders eigenlijk?Is ze dan zo vroeg grijs of lijkt dat zo?
dat is ie ooklucie schreef: wat een hunks! opa vind ik wel heel byzonder
LongFields schreef:Fijn dat het met Lolly weer beter lijkt te gaan, het zal ook behoorlijk wat van haar vergen lijkt me, eerst 14 pups dragen en op de wereld zetten en daarna zorgen voor de melkproductie van zo'n groot nest.
ik weet dat ik niet moet kijken, maar kan de verleiding toch niet weerstaancrutz schreef:Al weer 1 week oud![]()
Ja zowel Lolly als Inno hebben natuurlijk witte teentjes en zei vd week al tegen Dagmar dat je het tegenwoordig zo vaak ziet bij de Mechel dat ik vermoed dat ze vroeger "verdwenen" ipv dat ze er niet waren.LongFields schreef:Ze zien erg beregoed uit Carmen! Een paar hebben witte teentjes zie ik, dat ziet er altijd zo schattig uit bij die hummels.
Klinkt als een verstandig besluit om Lolly dit haar enige nest te laten zijn. Houd je haar wel aan zelf hierna?