Vanmorgen wilde Noah een speeltje pakken, zoals ze altijd doet. Opeens hield ze haar linker voorpoot stijf en wilde er niet op leunen. Even gekeken maar zag niks. Toch maar stukje in huis laten lopen maar ze leunde er totaal niet op en als ze het probeerde begon ze te piepen. Normaals haar poot bekeken en goed overal wrijven. Maar nee ze wilde hem niet gebruiken. Ze moest van mij op haar mat gaan liggen, zodat ik me kon aankleden en eventueel naar DA kon gaan. Ze zat op haar mat en leunde opeens op haar linker voorpoot. Ik heb haar geroepen en ze liep erop alsof er niks aan de hand was. Ze liep daarna wel een beetje gedrukt, maar dat kan ook komen doordat we naar haar keken (en dat is eng

).
Ze loopt niet meer mank, op mijn werk was ze ook de vrolijkheid zelve en traplopen geeft geen probleem.
Nu vraag ik me af, zou het een soort kramp kunnen zijn? Dit omdat ze haar poot echt stijf hield, letterlijk dan. Noah heeft ooit met 2 jaar een dag gemankt, maar dat was eenmalig en leunde ze er wel op. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?