Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Reu'

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

'Reu'

Ongelezen bericht door Hilde »

Wij hebben in de buurt voor zover ik weet maar één intacte teef. Dus elk halfjaar is ze braaf loops. De eigenaren houden haar keurig aan de riem en letten goed op haar. Ik merk het altijd dat ze loops is omdat Beau dan flink bezig is met zijn neus en af en toe klappertand.

Gisteravond kwamen we haar tegen, beide honden aan de lijn, dus niets aan de hand. Ik moest haar kort passeren en had verwacht dat Beau er graag naar toe wilde, ze zat nu -aldus de eigenaar- in haar hoogtijdagen. Dus we passeren op ongeveer één meter afstand, ik houd Beau kort. Sprint hij zó langs de loopse teef heen, naar een plek waar ze net geplast had :LOL: Mijn womanizer :I: :LOL:
Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: 'Reu'

Ongelezen bericht door Lothian »

Hahaha, slimme Beau. De teef in de dierenwinkel was laatst loops en kwam met Zorro snuffelen. Ze gaf een verleidelijke gil en Zorro sprong geschrokken naar achteren en had geen interesse meer :LOL:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef::engel:
Bakkie is dus precies het tegenovergestelde. Die kijkt niet op of om van een loopse teef, zal niet snuffelen of raar doen. Die is altijd zichzelf, zijn gewone brave zelfje.
Maar pas op. Als je even niet oplet hangt ie, dan heeft ie een hoogloopse teef binnen drie seconden gedekt :mrgreen: Met zijn ongeïnteresseerde bek.
:LOL:
Vrijdag en zondag uren staan te blauwbekken buiten in de hoop dat de reu verder zou gaan dan beffen en beffen en nog eens .... Lets have Fun Tiny stelde voor om binnen maar eens koffie te drinken De koffie was nog niet ingeschonken en ze zaten vast. :engel:
Ze doen het erom die klote beesten. :schrik:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef: Vrijdag en zondag uren staan te blauwbekken buiten in de hoop dat de reu verder zou gaan dan beffen en beffen en nog eens .... Lets have Fun Tiny stelde voor om binnen maar eens koffie te drinken De koffie was nog niet ingeschonken en ze zaten vast. :engel:
Bakkie moest eens in Groningen een teef dekken dus hij was even met die fokster mee. Die liep samen met Bakkie naar binnen en hij keek niet eens naar die teef. Dus ze draait zich om om haar jas even op te hangen en toen ze zich weer omdraaide hing ie al :LOL:
Gluipert. Die dacht ook zijn kans te pakken in de veronderstelling dat het niet zijn beurt en teef was. :LOL: :LOL:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

bouvierpoedel schreef:
Bakkie is dus precies het tegenovergestelde. Die kijkt niet op of om van een loopse teef, zal niet snuffelen of raar doen. Die is altijd zichzelf, zijn gewone brave zelfje.
Maar pas op. Als je even niet oplet hangt ie, dan heeft ie een hoogloopse teef binnen drie seconden gedekt :mrgreen: Met zijn ongeïnteresseerde bek.
Vrijdag en zondag uren staan te blauwbekken buiten in de hoop dat de reu verder zou gaan dan beffen en beffen en nog eens .... Lets have Fun Tiny stelde voor om binnen maar eens koffie te drinken De koffie was nog niet ingeschonken en ze zaten vast. :engel:
Zit jij nou over mijn prachtige, potente dekreu te roddelen :hmmm: :LOL:

Rufus kan heus wel wat hoor, hij wil het alleen niet doen waar zijn mama bij is :mann:
bouvierpoedel
Zeer actief

lets have fun schreef:
bouvierpoedel schreef:
Zit jij nou over mijn prachtige, potente dekreu te roddelen :hmmm: :LOL:

Rufus kan heus wel wat hoor, hij wil het alleen niet doen waar zijn mama bij is :mann:
Moet er ook niet aan denken waar mijn moeder bij staat. :schrik:
Moet van Loes de slet zeggen dat hij heerlijk in voorspel en beffen is.
Al 3 puppen besproken. :pffff:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Rufus wil graag een rendez vous met Loes. :I: Zoekt en ruikt de hele tijd op ons erf waar Loes nou is :love:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”