Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.
heb je Stichting Spain Meets Holland al eens benaderd?
Ik 'ken ' de oprichtster en tevens een vrijwilligster
Er wordt best vaak die kant op gereden dus mijn vermoeden is, is dat het in een ander deel van Spanje is ? Regio Sevilla lees ik op de site
maar misschien kunnen ze links of rechts IETS voor je betekenen ?
mercedes2803 schreef:Oh bah wat een narigheid
Ik hoop dat Trolley erboven komt maar dit kunnen ze natuurlijk helemaaaaaaaaaaal niet gebruiken in de huidige situatie
Is het een idee om voor Trolley's kosten en de schade in elk geval een km - loop - actie te houden hier op het forum ?
Zeker zijn kilometers nu meer nodig dan ooit.
mercedes2803 schreef:heb je Stichting Spain Meets Holland al eens benaderd?
Ik 'ken ' de oprichtster en tevens een vrijwilligster
Er wordt best vaak die kant op gereden dus mijn vermoeden is, is dat het in een ander deel van Spanje is ? Regio Sevilla lees ik op de site
maar misschien kunnen ze links of rechts IETS voor je betekenen ?
Nee, nog niet benaderd (ik kende ze ook niet). Is inderdaad een ander deel van Spanje, maar wie weet kunnen ze iets betekenen.
Ik ga er een mail aan wagen.
Bedankt voor het meedenken!
Update over Trolley, het gewonde hondje: Trolley blijft vannacht bij de dierenarts. Hij heeft een gat in zijn long, erg lage lichaamstemperatuur en wonden over zijn hele lichaam.
Arm ventje
Als iemand nog duimen over heeft...
Apple schreef:Oh gats wat naar allemaal
Duimen voor Trolley! Hebben andere honden 'm te pakken gehad?
Ja, hij is door het wegwaaien van de kennelpanelen een kennel in gelopen van een vreemde roedel. En dat in alle opwinding, terwijl veel honden los over het terrein renden en er overal van alles in de rondte vloog. Hij is dus door één of meerdere honden te pakken genomen. Naomi weet het niet precies, want het is vannacht gebeurd terwijl zij loslopende honden aan het vangen was in het pikkedonker.
DeDiana schreef:Update over Trolley, het gewonde hondje: Trolley blijft vannacht bij de dierenarts. Hij heeft een gat in zijn long, erg lage lichaamstemperatuur en wonden over zijn hele lichaam.
Arm ventje
Hier draaien de duimen volop! Wat ontzettend sneu voor dit hondje
Wat afschuwelijk dat de honden door elkaar zijn geraakt en dat ze dit hondje zo te grazen hebben genomen. Denk dat dit echt het buurhondjes syndroom is zoals ik het altijd noem. Honden die elkaar kennen maar die hun territorium tegen elkaar aan hebben liggen. Bas en de buurhondjes gaat ook voor geen meter meer en ik sluit niet uit dat die roedel van mijn buren Bas grijpen kan als ze los alleen op straat zou lopen. Zijn stuk voor stuk geen agressieve hondjes maar zodra alle hondjes buiten lopen staan ze bij ons aan de hekken vreselijk lelijk te doen. Bas doet mee. Ze trekken elkaar bijna door de hek. Als dan ineens het hek weg is heb je de poppen aan het dansen terwijl het op zichzelf hele lieve honden zijn.
Vreselijk en wat zal deze hond geleden hebben. Doodgebeten worden, want dat is hij zo te zien praktisch is een verschrikkelijk gebeuren bij honden.
Je zou die hond bijna nu ophalen en op een matras leggen in de warme woonkamer.
Ik hoop dat hij het redt en niet teveel beschadig is. Volgens mij kunnen ze hem voorlopig het beste in slaap houden.
DeDiana schreef:Update over Trolley, het gewonde hondje: Trolley blijft vannacht bij de dierenarts. Hij heeft een gat in zijn long, erg lage lichaamstemperatuur en wonden over zijn hele lichaam.
Arm ventje
De duimen draaien hier voor Trolley
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Ik denk het ook Laeken. Deze honden leven allemaal vreedzaam in roedels, maar een 'indringer' die vanaf de andere kant van het hek komt, dat kan bij sommige honden heel territoriaal gedrag veroorzaken. Tel daarbij op enorme opwinding door de storm, rondvliegende spullen, ontsnapte honden die over het terrein renden, roedelgedrag, en je hebt alle ingrediënten voor een situatie die uit de hand loopt.
Er zijn wel honden daar die niet zo makkelijk zijn met alle soortgenoten, en die zitten in kennels met één andere hond. Die zijn godzijdank niet ontsnapt.
Trolley is nu in ieder geval in goede handen bij de dierenarts, hopelijk kan hij daar in alle rust goed herstellen.
Jeetje wat een ellende allemaal. Waar in Spanje zit Naomi precies? Ik heb misschien nog zakenrelaties die iets kunnen betekenen.
Hier geen mogelijkheid tot opvang, nu ik zwanger ben zie ik het niet zitten en vriend wsl al helemaal niet.
Lief schreef:Jeetje wat een ellende allemaal. Waar in Spanje zit Naomi precies? Ik heb misschien nog zakenrelaties die iets kunnen betekenen.
Hier geen mogelijkheid tot opvang, nu ik zwanger ben zie ik het niet zitten en vriend wsl al helemaal niet.
In Benifaió, een half uurtje onder Valencia ongeveer.