Maar het groeit onwijs snel en voelt hard aan, morgen gaan we naar de DA.

Moderator: moderatorteam

Bij onze Leggy hebben ze toen ook een teen geamputeerd omdat er kanker zat.Kruimel53 schreef:Handig om de da er even naar te laten kijken. Vaak zijn het gewoon wratten maar het zal toch net iets anders zijn...
Kátur had een keiharde snelgroeiende knikker tussen z'n tenen en dat was een plasmaceltumor. Die is verwijderd, met een teen, anders kon het niet, en niet meer teruggekomen. Bij honden zaaien die zich niet uit, wel komen ze soms terug dus ik let er wel goed op.

Nou, hopen dat het bij Pom ook zoiets is, heb al teveel honden gehad met kanker.Tiny schreef:Beau heeft ook zoiets op zijn poot gehad, was hard en groeide opeens heel erg snel. DA heeft er een naald ingestoken en er kwam alleen helder vocht uit. Het is later wel weer terug gekomen maar ik heb er niets meer aan laten doen.

Ik hoop en duim met je meejip007 schreef:Nou, hopen dat het bij Pom ook zoiets is, heb al teveel honden gehad met kanker.Tiny schreef:Beau heeft ook zoiets op zijn poot gehad, was hard en groeide opeens heel erg snel. DA heeft er een naald ingestoken en er kwam alleen helder vocht uit. Het is later wel weer terug gekomen maar ik heb er niets meer aan laten doen.
We hebben vanmiddag een afspraak om kwart over 3, hoeven we tenminsteCaro. schreef:en wat zei de dierenarts van het bultje Jip?

Ik hoop het maar...sirene schreef:Het ziet er voor mij uit als een bekend bultje hoor Jip. De mijne hadden deze in donkere uitvoering maar ken er ook al 2 met deze. Was bij allebei niets.