M@rleen schreef:Ik zal eens zoeken voor foto's, maar filmpjes heb ik sowieso van Boomer, staan op mijn site bij de denkspellen.
Misschien dat je daar foto's uit kunt halen?
Filmpjes kan ik ook gebruiken denk ik, mag ik die ook gebruiken?
veertje schreef:Ik heb Rachelle(AmericanBulldog) even een fb-bericht gestuurd. Die heeft een schuur vol met die puzzels en foto's genoeg denk ik

Dankjewel!
beatje schreef:Ik heb alleen een filmpje.Als je wil kan ik morgen proberen een foto te maken.
Graag!
Machie schreef:Ik kan een foto maken van mijn honden met een anti schrokbak en zo'n houten spel. Moet ik alleen het spel eens opzoeken. Ow en ik heb eventueel nog een snuffelkleed waar ik foto's van kan maken.
Anti-schrokbak is ook helemaal leuk, ter afwisseling van de puzzels
RachelleAmericanBulldog schreef:Hoiiii ja ik heb meer dan 60 van die dingen ...zoek je nog speciale...of heb je speciale wensen?,
Dat is zo geregeld

Wow, gaaf! Lichtelijk jaloers, haha

Ik moet een bedrijfspresentatie doen en mijn bedrijfsidee gaat over hersenwerkspellen. Het is verplicht daarbij een foto/film-powerpoint achtig iets te laten zien. Ik vind het alleen zo zonde om alleen voor die presentatie verschillende spellen aan te schaffen zodat ik daar foto's voor heb. Ik ben op zoek naar foto's van honden die bezig zijn met zo'n spel en het zou wel heel leuk zijn om verschillende spellen op de foto te hebben

Als je me daar mee zou kunnen helpen?
_Leonie schreef:Ik heb wel een snuffelkleed? Kan daar wel een foto van maken?
Lief, dankje! Ik heb zelf ook een snuffelkleed, maar het gaat me echt om die kant-en-klaar spellen zegmaar
Ik ga ze dus vertonen aan mensen die bij die bedrijfspresentatie komen kijken. Dus ik weet niet of iemand dat een probleem vindt?