Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf in Spanje
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
- Aantal honden: 1
Barf in Spanje
Ik zit er over te denken om barf te gaan voeren, mijn pup krijgt nu kvv van de da vandaan en brokken maar er is hier niet zo gek veel te krijgen behalve kip en allerlei vissoorten. Zou ik dat dan kunnen geven ?
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Barf in Spanje
Ja 
Konijn is toch ook gewoon in de supermarkt te krijgen, en rund en kalkoen? Zelfs voorverpakt, maar ook bij de vleesbalie en in de diepvries.
Lees je wel even goed in over de verhoudingen etc.
Ik vind het superhandig dat ik hier in Spanje voor spotprijsjes alles gewoon in de supermarkt kan halen. Dingen als kippennekken en zalmkoppen krijg je soms gewoon gratis mee.
En Mila is een visliefhebber, dus die kan hier heel goed aan haar trekken komen.

Konijn is toch ook gewoon in de supermarkt te krijgen, en rund en kalkoen? Zelfs voorverpakt, maar ook bij de vleesbalie en in de diepvries.
Lees je wel even goed in over de verhoudingen etc.
Ik vind het superhandig dat ik hier in Spanje voor spotprijsjes alles gewoon in de supermarkt kan halen. Dingen als kippennekken en zalmkoppen krijg je soms gewoon gratis mee.
En Mila is een visliefhebber, dus die kan hier heel goed aan haar trekken komen.
-
- Zeer actief
Ik ben me al aan het inlezen, vind het een natuurlijke manier van voeren maar ook wel een beetje eng
- DeDiana
- Zeer actief
Hier heb ik zelf veel aan gehad (ook omdat mijn Spaans nog niet zo goed is): http://www.voerwijzer.com/barfen-spanje
Verder inderdaad even goed kijken hoe je ervoor zorgt dat de voeding compleet is met de juiste percentages bot, spiervlees en orgaan en welke botten je wel/niet moet geven.
Maar daar is inderdaad voldoende informatie over te vinden op internet, o.a. op Barfplaats en voerwijzer.
Verder inderdaad even goed kijken hoe je ervoor zorgt dat de voeding compleet is met de juiste percentages bot, spiervlees en orgaan en welke botten je wel/niet moet geven.
Maar daar is inderdaad voldoende informatie over te vinden op internet, o.a. op Barfplaats en voerwijzer.
-
- Zeer actief
Dank je wel voor de info, ga me eens verder inlezen
- DeDiana
- Zeer actief
SuccesCindy52 schreef:Dank je wel voor de info, ga me eens verder inlezen

-
- Zeer actief
Nou inmiddels heb ik wat kippenekken en kipkarkassen ingeslagen, vond ze heerlijk, wat hart, lever en wat geitenvlees
- DeDiana
- Zeer actief
Cindy52 schreef:Nou inmiddels heb ik wat kippenekken en kipkarkassen ingeslagen, vond ze heerlijk, wat hart, lever en wat geitenvlees

Ook nog een aanrader: bij de Mercadona en volgens mij ook de Consum hebben ze ook hele kwartels, per twee verpakt. Is wel wat duurder, maar Mila is er helemaal gek op.
-
- Zeer actief
Oh dan ga ik volgende keer eens kijkenDeDiana schreef:Cindy52 schreef:Nou inmiddels heb ik wat kippenekken en kipkarkassen ingeslagen, vond ze heerlijk, wat hart, lever en wat geitenvlees
Ook nog een aanrader: bij de Mercadona en volgens mij ook de Consum hebben ze ook hele kwartels, per twee verpakt. Is wel wat duurder, maar Mila is er helemaal gek op.
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Waar heb je geitenvlees gevonden?Cindy52 schreef:Nou inmiddels heb ik wat kippenekken en kipkarkassen ingeslagen, vond ze heerlijk, wat hart, lever en wat geitenvlees
Als je schone pens zoekt, dat heeft een carnicar

Groetjes, Terry
-
- Zeer actief
Hier verder op zit een geiten herder