Mijn hondje heeft een ernstige nekhernia en ik weet gewoon even niet meer wat ik soms moet doen....
Ze hebben foto's gemaakt en daar was het duidelijk op te zien dat het contrastvloeistof niet doorliep op de plek van de hernia (in de nek). Ze zei het was compleet geknapt.
Mijn hondje Pepe heeft veel klachten ook vanuit zijn ernstige voedselallergie. Hij krijgt speciaal voedsel want hij verdraagt niks. Zelfs niet de standaard voedsel uit de winkel tegen allergieën. Pepe heeft Prednison, en tramadol en andere pijnstilling gekregen maar de pijn komt er regelmatig doorheen (de tramadol werkt niet meer voor hem). Dit zie ik omdat hij zit te trillen en wild uit de oogjes kijkt en dan erg onrustig is. Ook gaat hij wild draaien en lijkt hij ook veel buikpijn te hebben. En dan loopt zijn ontlasting eruit (geen diarree!) puur van de pijn denk ik) Kan dit met de hernia te maken hebben ( de buikpijn)? En ook heb ik kreupeldier.nl gebeld maar Pepe moet dan 2 weken hok rust nou dat wil ik hem niet aan doen. Dat vind hij verschrikkelijk!! Dus dit is voor mij geen optie. Hij is inmiddels 12 jaar met veel problemen ernstige hartproblemen erbij. Hij krijgt daar ook zware medicatie voor.... hoe ver moet ik gaan. De pijn van de hernia komt met vlagen het ene moment gaat het beter en het andere moment slechter. Wat zouden jullie doen? Ik weet het werkelijk echt niet meer........