Vandaag het 3e competitieonderdeel: eigen tijd oftewel een vast parcours en dan zo goed mogelijk schatten hoe lang je er over loopt. En belangrijk: rondkomen, dat is sowieso het doel van Alfy en mij. Foutloos hoeft nog niet altijd maar wel een kwalificatie.
We mochten het spits afbijten, dus geen mogelijkheid om af te kijken van andere handlers. Parcours ging best goed, jammer van de raakvlakfout bij de oploop van de kattenloop (dat is een puntje voor de komende trainingen). Schutting weigerde hij en ik heb geen idee waarom, meestal pak ik juist daar een fout parcours omdat hij een raakvlakfanaat is. Maar goed, kan gebeuren. Palen insteek was volledig mijn fout, 2e keer liep hij ze wel netjes en vlot. Wissel bij de wip wilde ik anders doen (voor de wip belgen) maar kwam niet uit.
http://youtu.be/1zUUWwisEYc
Al met al: 1 fout, 2 weigeringen en ik zat 1,42 seconden van mijn geschatte tijd af! Score dus 16,42 seconden, ben heel benieuwd waar we gaan eindigen in dit onderdeel. En waar we dan staan in de competitie (tot nu toe 15 punten gescoord, al 13 meer dan vorige seizoen hahaha).
Nu nog 1 normale training, dan op 20 december bij Zoys een keertje trainen om te kijken welk niveau hij ongeveer loopt voor de onderlinge wedstrijd op 17 januari en op 2 februari debutantenwedstrijd in Brummen. Heb er zin in vooral, het is zo'n lekker blij ei