Moderator: moderatorteam

Is dit een nest in Nederland trouwens?Sanner schreef:Oke, duidelijk. Bedankt! Ik ben ook erg benieuwd hoe ze worden, zal af en toe een foto plaatsen.
Weet je ook iemand voor een pup?Marjoleine schreef:Is dit een nest in Nederland trouwens?Sanner schreef:Oke, duidelijk. Bedankt! Ik ben ook erg benieuwd hoe ze worden, zal af en toe een foto plaatsen.
Ja, gewoon in Nederland.Marjoleine schreef:Is dit een nest in Nederland trouwens?Sanner schreef:Oke, duidelijk. Bedankt! Ik ben ook erg benieuwd hoe ze worden, zal af en toe een foto plaatsen.

Langharig.Sanner schreef:Dat is ook een aparte kruising. Lang of kortharig?

Daar vond ik ze inderdaad ook al op lijken!laeken schreef:Weten ze al wat er bij liep? Misschien een basset griffon vendeen? Dat kan ook bv.
Een BGV lijkt mij niet. Die zijn bij geboorte niet zo gekleurd. Veel wit met duidelijke vlekken. Later vervaagd dat. Ik weet niet hoe de combi met een beagle zou zijn, maar een cocker lijkt me meer voor de hand liggend.Sanner schreef:Daar vond ik ze inderdaad ook al op lijken!laeken schreef:Weten ze al wat er bij liep? Misschien een basset griffon vendeen? Dat kan ook bv.
Nee, eigenlijk weten ze het helemaal niet. Ze is weggelopen geweest, hoorde ik.
Dat ze door een labrador gedekt is, is zeker, maar die was wel chemisch gecastreerd.