Officieel de dinsdag pas, maar het was de 2e zondag in januari, dus ik vind dat we vandaag feest mogen vieren.

Mijn lijpo, mutsje, idioot, moppie, vleermuis gewoon mijn bijzondere hondje...
En om dan met de woorden van een bekende zanger te spreken, de dagen worden weken, en de weken worden jaren.
Vleermuis

Ze is altijd vrolijk, haar staart beweegt al zodra ze ook maar denkt dat je iets tegen haar zegt, of als ze denkt dat ze aandacht kan krijgen. Vreemde mensen blijven lastig, maar als ze doorheeft dat ze iets lekker kan krijgen dan verdwijnt die verlegenheid als sneeuw voor de zon.
Ze is gek op Jade, en andersom ook. Daar zag ik het meest tegenop, 2 teven in huis, maar wat zijn ze leuk samen! Samen slapen, samen spelen, zelfs samen eten af en toe. Een bot delen is geen enkel probleem, maar als ze iets heel erg lekkers te eten krijgen dan moet de ander niet in de buurt komen, en zelfs dat wordt heel subtiel geregeld.
Af en toe wordt ze gek van de kerels die achter haar aanlopen, maar ja, dat krijg je als je zo leuk bent.

Altijd in voor actie (en eten, haha), en van haar slechte hart is niks te merken.

Op naar de volgende (hopelijke vele) jaren samen moppie!