Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
8O Ik vond net een lege doos van een chocolade letter....het was een grote letter gemaakt door een banketbakker!!!
Ik heb echt geeeen idee hoe ze daar aan komt.....ik laat haar vanacht maar verplicht op de slaapkamer slapen......hoop niet dat ze gekke dingen gaat doen
Sylvia schreef:Waarom laat je het haar niet uitbraken??
Helemaal niet aan gedacht!! Ik ga het proberen met een schep zout.
Ik ben ook wel erg benieuwt of het gelukt is.
Waar zo'n forum wel allemaal niet goed voor is zo laat op de avond.
hihih, stom he, dat ik daar niet aan dacht!!
Na een grote worsteling is het gelukt...ze heeft gespuugd maar ik zie geen sporen van chocolade.....wel van kipkarkassen Zou ze het al verteerd hebben? Ik weet niet precies hoe laat ze dat ding gegeten heeft eigelijk.....het moet na 17:00 uur zijn gebeurd omdat ik toen voor het laatst op de slaapkamer was (daar had ik de lege doos gevonden)
Geen idee hoe ze dat ding daar heeft gekregen want ik ben vanaf 17:00 uur thuis geweest en heb niks gezien.
Hoe laat heeft ze voor het laatst gegeten dan??
Laatst had Ineke ergens geschreven binnen hoeveel uur het nog effect heeft?? Weet uit mijn hoofd niet meer hoe lang dat was??
Wij hebben het wel gedaan tot 3 a 4 uur na het eten, en dat werkte nog gewoon.
Ze heeft om 17:30 voor het laatst gegeten ....hhmmm, ik ga denk ik voor de zekerheid Sandro ook maar even laten spugen Ik vond namelijk een lege doos in de slaapkamer en Yildah was daar ook....Sandor was wel beneden maar ik heb niet in de gaten gehouden of hij ook naar boven is gelopen.
Jasses puur is het linkst, melk minder en wit......is geen chocola worden ze niet juist heel actief door het eten van chocolade (snelle hartslag) :U
Hopelijk heeft iemand anders stiekum de letter opgegeten en krijgen de honden alleen maar de schuld (garem )
Sandro schreef:Ze heeft om 17:30 voor het laatst gegeten ....hhmmm, ik ga denk ik voor de zekerheid Sandro ook maar even laten spugen Ik vond namelijk een lege doos in de slaapkamer en Yildah was daar ook....Sandor was wel beneden maar ik heb niet in de gaten gehouden of hij ook naar boven is gelopen.
Als inderdaad het eten van 17:30 uur eruit komt zou de chocola ook moeten komen
Ik zat al te denken of je misschien de verkeerde de schuld aan het geven was
Vond het al zo vreemd
Maar je moet het ook duidelijk kunnen ruiken nog die chocola lucht
Het was dus puur 8O
Sandro laten spugen gaat niet makkelijk.....ik ga zo nog een poging doen....hij raakt zo in de stress dat ik bang ben dat ie in mijn handen hangt. Ik laat hem even tot rust komen (kan ik eindelijk een douchen) en dan probeer ik het nog een keer.
Laat maarrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Ik vind net onder het bed de chocolade letter Er is een klein hoekje afgeknabbeld maar voor de rest is hij nog heel!!!
Ben niet helemaal bij vanavond Had beter eerst kunnen zoeken voordat ik Yildah liet spugen.
In iedergeval bedankt voor de hulp op dit late uur!! Ik ga nu lekker douchen en dan naar bed!
Sandro schreef:Laat maarrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Ik vind net onder het bed de chocolade letter Er is een klein hoekje afgeknabbeld maar voor de rest is hij nog heel!!!
Ben niet helemaal bij vanavond Had beter eerst kunnen zoeken voordat ik Yildah liet spugen.
In iedergeval bedankt voor de hulp op dit late uur!! Ik ga nu lekker douchen en dan naar bed!
Ik denk dat het ook erg verstandig is te gaan slapen nu
Ze vonden die letter schijnbaar niet lekker.
Zo'n kippekarkas is natuurlijk ook veel lekkerder
anubis schreef:Zie je nou wel arme honden geef ze maar een lekkere knuffel en jezelf een schop onder je hol
hahahhaha, ik heb mezelf een flinke schop gegeven.....arme Yildah!!!!
Ben meteen helemaal wakker
Ik heb ze allebei een pensstaaf gegeven (eigelijk zou ik er ook eentje moeten eten.....voor straf )
Sylvia schreef:Ik denk dat het ook erg verstandig is te gaan slapen nu
anubis schreef:Zie je nou wel arme honden geef ze maar een lekkere knuffel en jezelf een schop onder je hol
hahahhaha, ik heb mezelf een flinke schop gegeven.....arme Yildah!!!!
Ben meteen helemaal wakker
Ik heb ze allebei een pensstaaf gegeven (eigelijk zou ik er ook eentje moeten eten.....voor straf )
Kan je beter de uitgekotste kipkarkassen opeten (of een pollepeltje zout 8O ) en het lekkere stokkie aan de hond geven
Ach ze heeft het je allang vergeven met zoeen lekkere stinkstok
weltruste
Sylvia schreef:Ik denk dat het ook erg verstandig is te gaan slapen nu
anubis schreef:
Kan je beter de uitgekotste kipkarkassen opeten (of een pollepeltje zout 8O ) en het lekkere stokkie aan de hond geven
weltruste
HAHAHHA, GADVERDAMME!! Dat is pas ranzig...uitgekotste kipkarassen
anubis schreef:
weltruste
HAHAHHA, GADVERDAMME!! Dat is pas ranzig...uitgekotste kipkarassen
De honden werken een wame maaltijd ook nog steeds lekker naar binnen hoor.
Is weer eens WAT ANDERS
Ik zat trouwens te denken he (jaja, ik kan nog enigzins denken op dit uur)
Yildah is nu meer dan een jaar hier en heeft (met vanavond erbij) nog maar twee keer gespuugd! Die heeft echt een maag van staal!
Sandro schreef:Ik zat trouwens te denken he (jaja, ik kan nog enigzins denken op dit uur)
Yildah is nu meer dan een jaar hier en heeft (met vanavond erbij) nog maar twee keer gespuugd! Die heeft echt een maag van staal!
Ja inderdaad, die heeft dan echt een maag van staal.
Alhoewel mijn honden ook niet vaak kotsen, behalve als ik er zout in gooi.
Alleen wil dat bij Lara ook weleens niet helpen. Daar moet je veel ingooien 8O En dan nog probeert ze het erin te houden de muts