Want p&p rondje is p&p rondje
Is er voor we thuis zijn niks gedaan hebben ze pech en zijn ze de volgende ronde weer aan de beurt
Dat hadden zelfs de jongste 2 hier al heel snel door
Ik heb dus nooit dat ik n half uur sta te wachten tot ze wat doen
Moderator: moderatorteam
Hier ook, hoor. Maar dat maakt Skadi geen moer uit.** Angela ** schreef:Is er voor we thuis zijn niks gedaan hebben ze pech en zijn ze de volgende ronde weer aan de beurt

Ja dat Loki hier dus ook dus daar hebben wij nu een countdown voor, in het Engels tel ik dan van 3 naar 1 en daarna is het Go en we gaan. Snuffelen mag hij maar niet het uitrekken daarvan, soms markeert hij al op de 3 en loopt hij zuchtend door soms wacht hij echt tot de 1 plast dan en kijkt dan mij geïrriteerd aan.Valerie schreef:Kiyoshi heeft een andere versie. Als er honden langslopen wilt hij stilstaan en naar ze kijken. Maar goed hij loopt sowieso al niet door en moet eerst een half uur aan een boom snuffelen om te bepalen of hij daar wel wilt plassen dus ik blijf echt niet steeds wachten.
Zijn oplossing: hij loopt naar een boom snuffelt heel snel eraan en gaat dan langs de boom kijken naar de honden

Dat duslieke schreef:Hahaha, wat een verhalen.
Ik heb dus altijd van die überbrave honden, op Bonnie na dan (voor Abby heb ik goede hoop). Die plassen én poepen als ik het zeg. Zelfs als ik per ongeluk de verkeerde naam zeg, gaat de aangesprokene als een gek en met diep ongelukkig hoofd persen om er nog twee druppeltjes of een keuteltje uit te persen. Omdat Het Vrouwtje Het Zegt.
Stakkerds.
Een reu? Ik betwijfel datFotogravinnetje schreef:Ben benieuwd of hij ooit een plas gaat faken om er maar zo snel mogelijk van af te zijn...
Chuck tilt weleens zijn poot op en komt dan naar mij voor een koekje. Maar goed, dat duurt dan echt hooguit 2-3 seconden. Terwijl Ushi gerust 10 seconden met een stalen gizcht zit te faken.Miranda schreef:Een reu? Ik betwijfel datFotogravinnetje schreef:Ben benieuwd of hij ooit een plas gaat faken om er maar zo snel mogelijk van af te zijn...