Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitgekookt loeder!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Re: Uitgekookt loeder!

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Die van mij doen dat trouwens niet
Want p&p rondje is p&p rondje

Is er voor we thuis zijn niks gedaan hebben ze pech en zijn ze de volgende ronde weer aan de beurt

Dat hadden zelfs de jongste 2 hier al heel snel door
Ik heb dus nooit dat ik n half uur sta te wachten tot ze wat doen ;)
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Slimmerd :LOL: :LOL:

Hier loop ik een vast rondje als laatste rondje en als ze wat moeten doen, doen ze het.
Doen ze het niet, even goede vrienden, maar we gaan naar binnen en naar bed.
Ivm Elyna die dan alleen thuis ligt te slapen, ga ik niet ver. Boomer is dat gewend van de laatste paar jaar en Juma doet er netjes aan mee.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

** Angela ** schreef:Is er voor we thuis zijn niks gedaan hebben ze pech en zijn ze de volgende ronde weer aan de beurt
Hier ook, hoor. Maar dat maakt Skadi geen moer uit.
Die houdt het rústig meer dan 12 uur op. Vrijwillig.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Thomas »

vanmiddag had ik ook een uur gewandeld met haar, toen had ik ook al het idee dat ze moest. Normaal doet ze dat 's middags al, daarom gaf ik haar vanavond wat meer tijd. :P Achteraf heeft ze me dus weer in de maling genomen.

Veel herkenbare dingen in dit topic trouwens, leuk om te lezen :D
Laatst gewijzigd door Thomas op 09 jan 2015 01:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Oplichtsnor! Het léf!

Poesjeskijken is hier ook een sport trouwens. Het lijken wel ja-knikkers als we langs een rij auto's lopen.
Afbeelding
Hailfall
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hailfall »

Valerie schreef:Kiyoshi heeft een andere versie. Als er honden langslopen wilt hij stilstaan en naar ze kijken. Maar goed hij loopt sowieso al niet door en moet eerst een half uur aan een boom snuffelen om te bepalen of hij daar wel wilt plassen dus ik blijf echt niet steeds wachten.
Zijn oplossing: hij loopt naar een boom snuffelt heel snel eraan en gaat dan langs de boom kijken naar de honden :LOL:
Ja dat Loki hier dus ook dus daar hebben wij nu een countdown voor, in het Engels tel ik dan van 3 naar 1 en daarna is het Go en we gaan. Snuffelen mag hij maar niet het uitrekken daarvan, soms markeert hij al op de 3 en loopt hij zuchtend door soms wacht hij echt tot de 1 plast dan en kijkt dan mij geïrriteerd aan.
Afbeelding
Afbeelding
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Herkenbaar.
Voordat wij naar bed gaan moet Nilsson nog even de tuin in om te plassen en daarna krijgt hij een brokje en dan is het slapen.
Maar dat brokje is zoooo lekker dat hij zo snel mogelijk weer naar binnen wil, dus hup naar buiten....rondje rennen over het gras :LOL: en dan hup weer naar binnen en klaar zitten om het brokje in ontvangst te nemen :lol1:
Als ik hem dan weer naar buiten stuur met : ga plasje doen....dan gaat het wel plassen, de lolbroek.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Hier kunnen ze ook op commando plassen. Diem doet dat keurig, hoe vaker die poot omhoog mag hoe beter :cheer:

Mies ziet het meer als een suggestie, of vervolgens de juiste combinatie van omstandigheden aanwezigheid zijn voor een plas bepaalt ze zelf wel. Die juiste omstandigheden hebben een omgekeerd evenredig verband: Hoe slechter de omstandigheden, hoe voller de blaas van Mies moet zijn om te kunnen plassen. De goot in de regen kan dus alleen bij een volle blaas. Is de blaas maar halfvol, dan heeft ze een droog, kort gemaaid grasveld nodig. En een rechtgeaarde teckel gaat dus echt niet doen alsof. Het idee al :80: :piew:

Het gevolg is dan vaak dat pas rond 3 uur 's nachts de juiste combinatie van omstandigheden aanwezig zijn: een volle blaas die nodig in de regen in de goot geleegd moet worden :gvd: :S:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Hahaha, wat een verhalen.

Ik heb dus altijd van die überbrave honden, op Bonnie na dan (voor Abby heb ik goede hoop). Die plassen én poepen als ik het zeg. Zelfs als ik per ongeluk de verkeerde naam zeg, gaat de aangesprokene als een gek en met diep ongelukkig hoofd persen om er nog twee druppeltjes of een keuteltje uit te persen. Omdat Het Vrouwtje Het Zegt.
Stakkerds.

Alleen Bonnie kijkt me aan met een blik van 'Doe-'t-lekker-zelluf' en huppelt weg. Maar goed, dat zie ik door de vingers vanwege het Terrier Bloed.
Afbeelding
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Otto blijft ook weleens met z'n poot omhoog staan te loeren. Niet naar poesjes. Dat doet Jet. Maar die komt dan weer niet op het idee om te doen alsof je plast.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

lieke schreef:Hahaha, wat een verhalen.

Ik heb dus altijd van die überbrave honden, op Bonnie na dan (voor Abby heb ik goede hoop). Die plassen én poepen als ik het zeg. Zelfs als ik per ongeluk de verkeerde naam zeg, gaat de aangesprokene als een gek en met diep ongelukkig hoofd persen om er nog twee druppeltjes of een keuteltje uit te persen. Omdat Het Vrouwtje Het Zegt.
Stakkerds.
Dat dus :LOL:
Die van mij doet ook beide op commando, zal niet nepplassen en krijgt nog altijd een koekje als ze heeft geluisterd :E:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

:LOL: ohhhh wat zijn ze toch uitgekookt he, die takketeven
NoaPup
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Leonberger

Ongelezen bericht door NoaPup »

Noa wil altijd heel veel en heel lang snuffelen. Als ik zeg dat we nu echt door gaan lopen gaat ze ook nepplassen, kan ze nog iets langer snuffelen :lol1: .
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik ben erg blij dat Elco op commando plast, maar als hij echt niet meer hoeft, vertikt hij het.
Normaal gesproken gaat hij om een uur of tien voor een laatste plas en dat is dan echt alleen even naar het grasveld lopen, plasje doen, eventueel bij hoge nood ook nog poepen (oftewel: binnen een seconde of tien duidelijk aangeven dat je moet poepen, anders doe je het morgenochtend maar), en weer naar huis. Gistermiddag was de wandeling er bij in geschoten en Elco gaf ook helemaal niet aan dat hij nog moest. Dus zijn we om half negen gaan lopen. Normaal gesproken is het even een plas aan het begin van de wandeling en verder niet. Maar omdat ik geen zin had om een uurtje later nog eens naar buiten te gaan, heb ik nu bij de laatste gelegenheid hem het commando gegeven een plas te doen, wat hij prompt ook deed. Vanochtend niets vroeger dan normaal naar buiten gegaan, dus mijn opzet heeft gewerkt.
Ben benieuwd of hij ooit een plas gaat faken om er maar zo snel mogelijk van af te zijn...
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Fotogravinnetje schreef:Ben benieuwd of hij ooit een plas gaat faken om er maar zo snel mogelijk van af te zijn...
Een reu? Ik betwijfel dat ;)
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Miranda schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ben benieuwd of hij ooit een plas gaat faken om er maar zo snel mogelijk van af te zijn...
Een reu? Ik betwijfel dat ;)
Chuck tilt weleens zijn poot op en komt dan naar mij voor een koekje. Maar goed, dat duurt dan echt hooguit 2-3 seconden. Terwijl Ushi gerust 10 seconden met een stalen gizcht zit te faken.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”