Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

opvang tijdens de vakantie

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

bianca511

opvang tijdens de vakantie

Ongelezen bericht door bianca511 »

ik ben dus Bianca woonachtig te Ekeren bij Antwerpen ben 47 jaar moeder van 2 volwassen zonen die nog thuis wonen daar ik niet meer mag gaan werken heb ik tijd in overvloed daarom wil ik graag op jullie dieren passen terwijl jullie op vakantie zijn liefst wel bij jullie thuis lijkt me het aangenaamste voor jullie dieren daar zijn ze het gewend en voelen zei hun het beste men eigen honden neem ik niet mee die blijven bij men zonen als je nog vragen hebt laar me gerust maar iets weten groetjes bianca
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Re: opvang tijdens de vakantie

Ongelezen bericht door Sas »

ik ben dus Bianca woonachtig te Ekeren bij Antwerpen, ben 47 jaar moeder van 2 volwassen zonen die nog thuis wonen. Daar ik niet meer mag gaan werken heb ik tijd in overvloed, daarom wil ik graag op jullie dieren passen terwijl jullie op vakantie zijn.

Liefst wel bij jullie thuis. Lijkt me het aangenaamste voor jullie dieren, daar zijn ze het gewend en voelen zei hun het beste. Men eigen honden neem ik niet mee die blijven bij men zonen. Als je nog vragen hebt, laar me gerust maar iets weten groetjes bianca
niet om flauw te doen maar ik denk dat velen afhaken bij de lastig leesbare tekst en dat lijkt me niet je bedoeling. :wink:
Afbeelding
bianca511

Re: opvang tijdens de vakantie

Ongelezen bericht door bianca511 »

Ben je van plan enkele dagen weg te gaan?

Wil je je hond niet wegbrengen en heb je geen familie of vrienden om

op hem te passen?

Of kan je tijdelijk niet voor je hond zorgen omwille van andere omstandigheden

(bv. hospitalisatie)

Dan bied ik wellicht de ideale oplossing voor jou!

Ik kom tot bij jou thuis zodat je hond in zijn/haar vertrouwde omgeving kan

blijven tijdens je afwezigheid. Op die manier vermijdt je onnodige stress bij je hond.

Ik bied tal van oplossingen: ik kan je hond eten gaan geven, uitlaten, wandelen, spelletjes spelen,….

Neem contact met mij op, samen overleggen
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”