Absoluut geen slechte baas!! Ik kies hiervoor en steek voor nu mijn kop even in het zand, maar ik snap maar al te goed dat mensen een andere beslissing nemen.lieke schreef:Voor mij ook. Het spijt me zeer, ik hóu van mijn dieren, maar zoveel geld heb ik niet en ik ga m'n huis er niet voor verkopen. Dan maar een slechte baas.marian* schreef:jome schreef:Meer dan belachelijk. Ben wel blij met de waarschuwing, hoop er nooit gebruik van te hoeven maken.
Weet wel van een teefje, dat ze naar Utrecht door kon, in een weekend. Start kosten 3000 euro, en dat ging niet om een operatie.
Wat er mee zou kunnen spelen, als deze onderzoeken al gedaan zijn, kost het hun tijd om de gegevens op een rij te zetten. Tijd=geldDemi schreef:De berederering was dat als een patiënt doorverwezen werd ze daar veel langer mee bezig zijn met alle onderzoeken etc dan dat als iemand zelf komt met zijn hond.
Als ze de onderzoeken zelf doen, kunnen ze hier extra geld voor vragen. En moeten ze alsnog alles op een rijtje zetten.
Ik vind het te belachelijk voor woorden
Het zou voor mij denk ik einde verhaal Kiki zijn
Prijzen voor bv MRI verschillen ook enorm met bv Spanje. Hier betaal ik ruim 800 euro, iemand die in Spanje woont zei dat het daar tussen de 300 en 400 euro kost.....