het staat iedereen vrij om de foto's op zijn FB pagina ed te zetten en vandaar uit te plaatsen.
Een foto van Ivy van Inge had ik zelf al op FB gezet.

Moderator: moderatorteam
Elly* schreef: Volgens mij zijn deze niet te linken op het forum, vandaar de link.
het staat iedereen vrij om de foto's op zijn FB pagina ed te zetten en vandaar uit te plaatsen.
Ik heb gewoon de foto "gesleept" naar een leeg antwoord-venster van het HF en daarna de IMG-Tags geplaatstElly* schreef:Als het nu wel kan (vroeger niet in ieder geval) ga ik straks een aantal plaatsen.
Trauma's heeft hij nuRahne schreef:
Mijn grote boze wolf die een klein hondje opvreet
Het is inderdaad een prachtige wijze hond.Aniway schreef:Wie is deze mooie hond ?
Wat een lieve en wijze uitstraling zeg![]()
Bij mij hetzelfde, ik was zo benieuwd naar de foto's van Elly...samantha! schreef:Hij zegt "link niet gevonden" als ik de pagina open.
Met mijn mooie ventRahne schreef:Erg mooie foto's zitten ertussen
Mijn mooie meid
Evertje schreef:Bij mij ook niet...
Foto's die hier al wel staan zijn Super mooi!
En wij met zijn allen heel netjes aan de kant om jullie te laten passeren, de eerste keer dan. De tweede keer liep alles gewoon dwars door elkaar heen. Zonder enig gedoe trouwens. Mooi om te zien!Miranda N. schreef:Wat leuk dat 'wij' er ook op staan................wij kwamen jullie tegemoet lopen met onze schapendoezen!
Dat passeren ging prima. Ik heb leuke doesjes gezien.Miranda N. schreef:Wat leuk dat 'wij' er ook op staan................wij kwamen jullie tegemoet lopen met onze schapendoezen!
LongFields schreef:En wij met zijn allen heel netjes aan de kant om jullie te laten passeren, de eerste keer dan. De tweede keer liep alles gewoon dwars door elkaar heen. Zonder enig gedoe trouwens. Mooi om te zien!Miranda N. schreef:Wat leuk dat 'wij' er ook op staan................wij kwamen jullie tegemoet lopen met onze schapendoezen!
Nou ja, als je met 2 van zulke grote groepen loopt wil je natuurlijk niet dat de vlam in de pan slaat en de hele boel aan de knok gaat. Dat dat achteraf niet nodig bleek was alleen maar fijn natuurlijk. Er hoeft er maar eentje bij te zitten die de confrontatie aangaat en dan heb je 2 gelegenheidsroedels die het tegen elkaar op gaan nemen.Miranda N. schreef:
Wij dachten al : wat doen ze nu..........ze gaan voor ons aan de kant