Als ik de verhalen hier verder lees ben ik heel blij dat het bij ons zo gemakkelijk gaat
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Ik zou het echt doen. Timberpoes is nu de enige die nuchter is (want AB-kuur), en het verschil is echt heel groot met de rest van het spul. Je wil niet weten hoe hard de tv hier staat en hij ging met hele harde knallen buiten nog met een dikke staart en buik over de grond zoeken naar een veiliger plek. Lilo is echt bewusteloos, Pinda ligt ook haar roes uit te slapen en Morris is ook redelijk rustig.Pemba schreef:Volgend jaar hier ook advocaat voor de honden.
2 blaffen er bij elke knal en het gaat hier de hele avond al flink tekeer.

Lilo heeft het een van de eerste jaren nog veel langer opgehouden.Lothian schreef:Bezoek is naar huis, man is naar bed, ik kijk nog een aflevering Downton Abbey en hoop dat het dan stil genoeg is om Dalí zijn eerste plas te laten doen in 12 uur...

Oh fijn joh!Lothian schreef:Hoera! Poging 4 gaf een plas! Het kostte wat sleurwerk maar nadat hij een husky zag vond hij de wereld kennelijk weer normaal genoeg om vlug door de hurken te gaan. Ik duim dat Lilo ook snel kan en durft Hanneke, en alvast welterusten.
Ja, het haalt echt effe de scherpe kantjes van de angst weg, en dat maakt voor die hond toch een boel verschil.Dee schreef:Ik heb t Nani vanavond voor t eerst gegeven. Een theelepel, gemengd met slagroom. Het heeft haar door de meeste ellende heen geholpen. Ze was rustig, maar wel alert. Ik vond t wel genoeg. Maar om twaalf uur nog wat gegeven. Klein beetje. Ze had de hele dag niet gebibberd om twaalf uur wel. Dus toen nog klein beetje gegeven.
Heel fijn!Hanneke2 schreef:
Lilo heeft inmiddels weer geplast.![]()

Ja, en nu kan ik naar bed. Maar ik vind die Kultnacht wel erg leuk, en ik heb geen slaap meer.[Sandra] schreef:Heel fijn!Hanneke2 schreef:
Hanneke2 schreef:Ja, en nu kan ik naar bed. Maar ik vind die Kultnacht wel erg leuk, en ik heb geen slaap meer.[Sandra] schreef:Heel fijn!Hanneke2 schreef:

Ja joh, carpe nox (dat is vast de verkeerde vervoeging, mijn Latijn is heel erg verroest), zeg ik dan maar.[Sandra] schreef:Hanneke2 schreef:Ja, en nu kan ik naar bed. Maar ik vind die Kultnacht wel erg leuk, en ik heb geen slaap meer.[Sandra] schreef:Heel fijn!Hanneke2 schreef:
![]()
![]()
Welterusten vast voor wanneer je eraan toe bent
Carpe noctemHanneke2 schreef: Ja joh, carpe nox (dat is vast de verkeerde vervoeging, mijn Latijn is heel erg verroest), zeg ik dan maar.

Stellar heeft alweer een uur achter ballen aan gerend, ondanks haar advocaatjesbouvierpoedel schreef:Dat word een speciale AA opzetten voor al die zuipende lallende honden die nu met een kater rondlopen en een brak lichaam.
Zij zal het wel gewend zijn . Zou toch je drankvoorraad in de gaten gaan houden Mit.Mit schreef:Stellar heeft alweer een uur achter ballen aan gerend, ondanks haar advocaatjesbouvierpoedel schreef:Dat word een speciale AA opzetten voor al die zuipende lallende honden die nu met een kater rondlopen en een brak lichaam.

Ik deel alles. Een Welsh haar drank ontzeggen kan niet he?bouvierpoedel schreef:Zij zal het wel gewend zijn . Zou toch je drankvoorraad in de gaten gaan houden Mit.Mit schreef:Stellar heeft alweer een uur achter ballen aan gerend, ondanks haar advocaatjesbouvierpoedel schreef:Dat word een speciale AA opzetten voor al die zuipende lallende honden die nu met een kater rondlopen en een brak lichaam.
Misschien toch ergens in huis geloosd in een hoekje?Nanna schreef:Glenn had gistermorgen om 10.00 voor het laatst geplast. Vanmorgen om 09.30 kreeg hij pas weer een kans; voor de rest was het buiten toch alleen maar trillen en naar huis willen.
Dus ik zat me al voor te bereiden op hele sloten pis. Niets van dat al.Gewoon beschaafd her en der een plasje.
![]()