Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Agility @ the city

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Agility @ the city

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik ben ziek en lig de hele dag een beetje voor pampus, en zat me ineens te bedenken dat het misschien wel leuk is om een Agility @ the City filmpje te maken, waarin de hele stad als ware obstacle course kan worden gebruikt! En vanmorgen had ik ineens een kleine opleving van energie, dus heb mijn telefoon meegenomen en gekeken hoe het eruit ziet als je wat kleine dingetjes filmt, en die heb in vanmiddag in een een kleine compilatie gegoten. Natuurlijk zijn we helemaal niet goed in agility, maar hey, plezier maken kunnen we wel ;) Het spektakel blijft dus uit :LOL: Maar het is natuurlijk maar een preview, we moeten niet al ons kruit verschieten ;)

Hier het resultaat FILMPJE!

Gebruiken jullie ook veel (on)natuurlijke hindernissen om een beetje plezier te maken met je hond? Ik dacht nog aan de fietsenrekken als 'paaltjes' maar Mayke heeft een hekel aan paaltjes, en sinds vandaag dus ook een hekel aan fietsenrekken. Dan zwaait ze af en gaat ze struinen.
Verder zijn er veel meer dingen in de stad te vinden maar in mijn kleine wandelingetje kwam ik niet zoveel tegen.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Agility @ the city

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wat leuk! Heel grappig in elkaar gezet ook. :ok: Ik doe het ook wel vaak met bankjes, stenen etc.. Rondjes om palen maken, niet erg origineel maar ze vinden het wel leuk.
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Wauw, leuk zeg! Ik doe ook vanalles met lola, maar er zijn hier weinig obstakels. Belijning langs de weg ipv paaltjes, springen over neergehaald prikkeldraad ipv over bankjes en achter mij langs van kant wisselen omdat ik aan verschillende kanten van de weg loop.
Paisley
Zeer actief

-Lilo- schreef:Wauw, leuk zeg! Ik doe ook vanalles met lola, maar er zijn hier weinig obstakels. Belijning langs de weg ipv paaltjes, springen over neergehaald prikkeldraad ipv over bankjes en achter mij langs van kant wisselen omdat ik aan verschillende kanten van de weg loop.
Ik vind het daarom zo saai als ik bij mijn vriend ben. Die woont in the middle of knowhere, en er is dus alleen landbouwgrond en de wegen erdoor. Maakt niet uit hoe lang je loopt, je krijgt nooit wat nieuws te zien. Dan is de stad, vooral op zondagochtend, eigenlijk veel leuker :mrgreen:
De markt was aan het opbouwen, en ik ben haar toch 1 keer 'kwijt' geraakt doordat ze even ging kijken wat de visboer nou precies aan het doen was, en mijn roepen hoorde ze ineens niet meer. Helaas niet gefilmd :mrgreen:
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Ik woon niet echt in de middle of nowhere, maar het dorp(je) wandel ik niet zo vaak. En ook daar is die keren dat ik er ben niets te beleven, haha. Geparkeerde auto's, rijdende auto's, stoepen en straten. Daar is ook weinig aan... Dan toch maar de uiterwaarden :mrgreen: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=294654" onclick="window.open(this.href);return false;
Paisley
Zeer actief

Dat is zeker een mooi plekje om te lopen!
Afbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ja doen wij ook :D Hindernisjes pakken op het skatepark (als er geen jongelui hangt uiteraard), fietsenrekken zijn ideale paaltjes en om-sturen kan echt letterlijk overal omheen :D Leuk om zo op film te zetten trouwens!
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Ja, heerlijk is dat :cheer: !
Onlangs zei een klant: sinds jouw les kijk ik helemaal anders naar mijn omgeving, alles wordt een potentieel trainingsding :mrgreen: .
Het lollige is dat de honden dat inderdaad ook zelf gaan zien, zelf trekken naar een bank omdat ze daar op/over kunnen,...

Heel leuk filmpje, plezier spat van het scherm!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Ja, heerlijk is dat :cheer: !
Onlangs zei een klant: sinds jouw les kijk ik helemaal anders naar mijn omgeving, alles wordt een potentieel trainingsding :mrgreen: .
Het lollige is dat de honden dat inderdaad ook zelf gaan zien, zelf trekken naar een bank omdat ze daar op/over kunnen,...

Heel leuk filmpje, plezier spat van het scherm!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Ooo ja! Dat doe ik ook wel, over lage hekjes heen springen, inderdaad de fietsenrekken of bankjes om overheen te lopen.. Echt filmen gaat mij niet lukken denk ik..
meetjewrc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door meetjewrc »

Heel erg leuk :D tof in elkaar gezet, wanneer komt de volgende :D
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Heel leuk gedaan, vrolijk filmpje! :D

Ik doe het ook. Ben er bij Mila als pup al mee begonnen omdat ze zo'n hoogtevrees had (oké, toen waren het stoeprandjes) en bij mij in de buurt zijn ook heel veel leuke obstakels en hindernissen die ik kan gebruiken. Het bos is ook altijd een groot parcours van boomstammen om overheen te springen, op te zitten, onderdoor te kruipen en omheen te slalommen.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Wat rustig daar!

En heel leuk, ik heb nu al zin om morgenochtend te wandelen en leuke dingen te zoeken.
Paisley
Zeer actief

Leonie. schreef:Wat rustig daar!

En heel leuk, ik heb nu al zin om morgenochtend te wandelen en leuke dingen te zoeken.
Zondag ochtend :-)
Afbeelding
Kirra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Kirra »

Leuk filmpje. Er komt meer dus?

Kleine dingetjes doe ik wel. Zoals over een hekje heen springen. Eerste paar keren ging Vita er onderdoor, maar nadat ik het even voordeed (gelukkig ook uitgestorven :mrgreen: ), springt ze er nu overheen.

Niet echt een obstakel, maar voorheen wilde ze buiten nergens op springen (zoals bankjes), dat hoorde niet ofzo. Terwijl ze thuis dus wel gewoon op de bank sprong.
Nu doet ze dat wel en daar kan ik echt van genieten.
Zaterdag begon het ineens te regenen en ik was op het verlaten universiteitsterrein precies bij een afdakje met bankjes.
Lekker zitten, Vita naast me, arm om haar heen en samen kijken naar de regen en de wolken. Dat is genieten vind ik.

Je geeft me wel ideeën om meer dingen te doen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”