Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleine hond met hoogmoedswaanzin

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Kleine hond met hoogmoedswaanzin

Ongelezen bericht door Asterix »

Dat is Ella, formaat JR.

Toen vorige week Maatje was opgenomen en ik haar niet alleen thuis wilde laten, heb ik haar meegenomen naar stal.
Er leven daar 1 rottweilerteef en 1 DH-teef (met rechte rug :ok: )
Rottweiler heeft het niet op paarden, bijt in staarten en achterbenen. Voor de rest de liefheid zelfde. DH-teef doet helemaal niets. Ook zeer zachtaardig.
Beiden hebben ze 1 gezamelijke buiten/binnen-kennel waar de rottweiler in gaat als iemand met haar paard bezig is. Wordt er weer uitgehaald als je met je paard klaar bent.
Laatst zaten ze er beiden in. 1 Eigenaresse had een mini-hond mee en was toch een beetje huiverig voor de DH.

Ik kom aan, zie beiden in de kennel zitten en dacht:" Ella kan er ook wel uit"
Rottie en DH woest naar haar blaffend in de kennel. Ipv dat Ella wegrende of ze iig uit de buurt ging, staart omhoog, borstelend en al :piew: Buiten doet ze dat nooit naar andere teven. Ze tast af als ze de gelegenheid al krijgt. Zeer makkelijk terug te roepen.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Kleine hond met hoogmoedswaanzin

Ongelezen bericht door laeken »

Denk dat dat komt door de barriere. Ella komt uit een Spaans asiel toch? Daar leren honden alles over hekwerken. Bas ontsnapt meteen achter hekken. Graaft eronder door en kruipt door elke kier. Grauwt en gromt achter hekken maar zodra de hek open gaat is ze poeslief. Hekken en honden zijn gewoon een rare combi. Zelf honden die niet achter hekken gezeten hebben weten binnen no time hoe ze een grote bek kunnen hebben met een hekwerk er tussen. Die spanjaarden leren dat wel in de asielen daar. Blaffen achter hekken is hun enige vertier.
Afbeelding
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

laeken schreef:Denk dat dat komt door de barriere. Ella komt uit een Spaans asiel toch? Daar leren honden alles over hekwerken. Bas ontsnapt meteen achter hekken. Graaft eronder door en kruipt door elke kier. Grauwt en gromt achter hekken maar zodra de hek open gaat is ze poeslief. Hekken en honden zijn gewoon een rare combi. Zelf honden die niet achter hekken gezeten hebben weten binnen no time hoe ze een grote bek kunnen hebben met een hekwerk er tussen. Die spanjaarden leren dat wel in de asielen daar. Blaffen achter hekken is hun enige vertier.
Ik denk dat dit echt meteen raak is inderdaad.
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

TessaThomas schreef:
laeken schreef:Denk dat dat komt door de barriere. Ella komt uit een Spaans asiel toch? Daar leren honden alles over hekwerken. Bas ontsnapt meteen achter hekken. Graaft eronder door en kruipt door elke kier. Grauwt en gromt achter hekken maar zodra de hek open gaat is ze poeslief. Hekken en honden zijn gewoon een rare combi. Zelf honden die niet achter hekken gezeten hebben weten binnen no time hoe ze een grote bek kunnen hebben met een hekwerk er tussen. Die spanjaarden leren dat wel in de asielen daar. Blaffen achter hekken is hun enige vertier.
Ik denk dat dit echt meteen raak is inderdaad.
Klinkt zeer plausibel :ok:
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Dat denk ik dus ook
Plaats reactie