Ik vind het persoonlijk erg mooie honden en vroeg me dus af wat voor ras dit is en of ze ook worden gefokt in Nederland/België/Duitsland?
Moderator: moderatorteam
Ik ben al langere tijd geïnteresseerd in wolfshonden en dergelijke.Nanna schreef:Waarom wil je zo'n hond eigenlijk? Of het is puur op uiterlijk gebaseerd?
Die doe ik met heel veel honden, maar dan op A4. Mijn WC hangt vol met foto´s van alaskan husky´s in de sneeuw, oudduitse herders, aussies, kelpies tussen de schaapjes, hier en daar een wolf, en wat meer dieren die ik niet wil hebben en wel mooi vindt. Genieten geblazen, op de wc van huize PaisleyApple schreef: Als je m alleen maar mooi vindt, raadt ik het je aan om de foto te laten afdrukken op levensgroot formaat.
Een Tamaskan meubels verbouwen? Gewoon als ze thuis zijn? Dan heeft hij inderdaad te weinig wandeltijd gehad.ruudstofferboa schreef:vrienden van ons hebben er eentje...een reu leuke fine en sociale hond!!
mijn honden spelen er graag mee..
wel een hond waar je mee moet train en lopennnnnnn!!![]()
Want hij heeft energie voor 10, en zal niet schroemen om uit verveling je meubels te verbouwen, althans dat doet die van hun, als hij vind dat hij te weinig wandeltijd heeft gehad, en zich dus verveeld..