Dit dus.smoekie schreef:Nou, eind goed al goed, over tot de orde van de dag en zorgen dat óók het schone goed aan plafond hangt
Ik hoop dat Maatje ondertussen lekker thuis is.
Moderator: moderatorteam
Dit dus.smoekie schreef:Nou, eind goed al goed, over tot de orde van de dag en zorgen dat óók het schone goed aan plafond hangt
Dank je! Gelukkig heeft hij zijn eetlust weer terug. Rob kookt eigenlijk altijd, houdt dan de keukendeur dicht ivm bedelende honden. Vanavond stond de deur open ivm het huis te warmen (gaskachels) Maatje zag zijn kans schoon in het geval Rob, weer eens zou laten haha, liet vallen.LongFields schreef:Fijn dat ze allebei weer thuis zijn en dat Ella weer los mag. Beterschap voor Maatje.
Nou je tuinbende opruimen zodat je meer overzicht krijgt en je honden veilig buiten kunnen lopen. En een opgeruimde tuin trekt ook minder troep aan van anderen.Asterix schreef:Pfffffwwwww, wat een dag weer![]()
Vanmiddag bibberde Maatje, stond weer krom als een hoepel van de pijn. Ter wijl hij gisteren nog zo vrolijk was!
Hup in de file naar Woudenberg waar hij zich gewoon gedroeg. Adrenaline.
Extra pijnstillings- spuit gekregen + een middel wat de maag- en darmen wat op gang helpt. 39.4 c. Net gebeld maar dat was voor een hond die net weer de praktijk in loopt redelijk normaal?
@!@%!^#@^#@##*$#%#%@!@@~~^ (wil niet vloeken). Maar het was geen kleine theedoek maar een geribbelde vaatdoet. Ze hadden het bewaard. Wij gebruiken voornamelijk schuursponsjes en af en toe een gladde vaatdoek.
Wat is nu het verhaal: Onze 'nette' buren, wat betreft huis en tuin dan, hebben ons (we veroorzaken geen overlast maar hebben wel een beetje een wild-west tuin voor en naast) naast zich en aan de andere kant een studentenhuis.
Ze vonden af en toe wat vieze kleding in hun keurige achtertuin en dachten dat het van onze jongste zoon afkomstig was. Hij is daarop aangesproken en heeft gezegd dat hij dat soort dingen niet doet. Klopt ook.
Rob heeft in de tuin ooit 1 vreemde onderbroek gevonden.
1 Ding is 100% zeker, die geribbelde vaatdoek komt niet van ons![]()
![]()
Ik hoop dat Maatje snel opknapt!

Asterix schreef:Ontlasting is wel goed en ligt de hele dag op de bank.

Uiteraard gaat hij tegen wil en dank 4x per dag even naar buiten. En met even bedoel ik 3 a 5 minuten.moosje schreef:Asterix schreef:Ontlasting is wel goed en ligt de hele dag op de bank.
En dan nog ontlasting op de bank?Asterix schreef:Uiteraard gaat hij tegen wil en dank 4x per dag even naar buiten. En met even bedoel ik 3 a 5 minuten.moosje schreef:Asterix schreef:Ontlasting is wel goed en ligt de hele dag op de bank.

Ja, zo kan je alles wat ik heb geschreven uit zijn verband rukkenmoosje schreef:En dan nog ontlasting op de bank?Asterix schreef:Uiteraard gaat hij tegen wil en dank 4x per dag even naar buiten. En met even bedoel ik 3 a 5 minuten.moosje schreef:Asterix schreef:Ontlasting is wel goed en ligt de hele dag op de bank.![]()
Balen, maar oke de metacam is nodig voor de pijn maar niet ideaal voor z'n maag. De DA geen opties op andere wijze (bv injecteren door de DA, dan zou je alleen wel langs moeten) start dosis van bv metacam wordt ook door de DA gespoten ipv oraalAsterix schreef:Vandaag helaas weer een slechte dagVeel pijn. Stond weer met een enorm bolle rug. Heb hem maar extra metacam gegeven.
Denk dat het komt omdat we zijn voer hebben verhoogd. Nog steeds het extra voer van de DA, licht verteerbaar. Van 1/5 blikje p/keer naar 3/4 p/keer, 3 x daags. Hij ligt nu rustig te slapen gelukkig. Had na zijn 1e maaltijd absoluut geen trek meer.
Dank jecrutz schreef:Balen, maar oke de metacam is nodig voor de pijn maar niet ideaal voor z'n maag. De DA geen opties op andere wijze (bv injecteren door de DA, dan zou je alleen wel langs moeten) start dosis van bv metacam wordt ook door de DA gespoten ipv oraalAsterix schreef:Vandaag helaas weer een slechte dagVeel pijn. Stond weer met een enorm bolle rug. Heb hem maar extra metacam gegeven.
Denk dat het komt omdat we zijn voer hebben verhoogd. Nog steeds het extra voer van de DA, licht verteerbaar. Van 1/5 blikje p/keer naar 3/4 p/keer, 3 x daags. Hij ligt nu rustig te slapen gelukkig. Had na zijn 1e maaltijd absoluut geen trek meer.