Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat moet ik hiermee?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: wat moet ik hiermee?

Ongelezen bericht door ranetje »

Wat moeilijk he :(:
Ik hoop heel erg dat pupsel snel weg is, naar een ander baasje.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik snap je wel hoor en je hebt gewoon ook groot gelijk, maar ik denk dan toch 'arm klein pupke :cry:'
hopelijk is ze er inderdaad gauw zat van!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Je zult als klein prutske maar daar terecht komen :cry:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Ik kan hier helemaal niets mee en zou de pup zo uit haar huis snokken, maar ja dan na een week zit er waarschijnlijk Maltezer of andere pup dus schiet je er ook niets mee op.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Wat in en in triest zulke mensen :ugh: Ik snap heel goed dat je hem op hebt gevangen hoor, ik zou het ook doen, denk ik. Ik hoop dat de buuv snel tot haar positieven komt en dat pupje een goed thuis zal krijgen bij iemand die nadenkt voor ze een hond aanschaft.
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Beestje is 8 weken en snap niet dat ze op zijn minst niet gewacht heeft tot ze eind van de week 2 weken vrij is, niet dat het dan goed is maar scheelt voor beestje een beetje.
Ach haar kindje is niet veel beter af helaas ,ventje van rond de 4 zit in ieder geval niet 8 uur in een bench.
lunaquinty
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door lunaquinty »

pupje ligt te janken hiernaast :jank:
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Kun je haar bellen om dit door te geven? Dan neemt ze maar meteen de rest van de dag (en de week) vrij.

Wat raar trouwens dat ze gisteren niet direct na haar werk gelijk haar pup op is komen halen maar gewoon naar huis is gegaan.
lunaquinty
Zeer actief

Bishy schreef:Kun je haar bellen om dit door te geven? Dan neemt ze maar meteen de rest van de dag (en de week) vrij.

Wat raar trouwens dat ze gisteren niet direct na haar werk gelijk haar pup op is komen halen maar gewoon naar huis is gegaan.
dat vond ik ook raar, en nog geen sorry dat het een uur later was ook. ze is nu erg egoïstisch bezig, en denkt totaal niet aan het welzijn van de pup. ik weet dat ze geen vrij kan nemen. ze komt nogal vaak te laat, en is bang dat ze ontslagen wordt.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

lunaquinty schreef:
Bishy schreef:Kun je haar bellen om dit door te geven? Dan neemt ze maar meteen de rest van de dag (en de week) vrij.

dat vond ik ook raar, en nog geen sorry dat het een uur later was ook. ze is nu erg egoïstisch bezig, en denkt totaal niet aan het welzijn van de pup. ik weet dat ze geen vrij kan nemen. ze komt nogal vaak te laat, en is bang dat ze ontslagen wordt.
Dan heeft ze wel meer tijd voor de pup ;)

Ik zou haar wel even laten weten dat pupsel jankt. Gewoon, om misschien toch tot haar door te dringen. "Als ie de hele dag zo jankt, staat straks de dierenbescherming op de stoep hoor. Als je baas dat hoort......";)
RIP Cena :roos:
    lunaquinty
    Zeer actief

vandaag uren naar het gejank van pupsel hiernaast geluisterd, en nog een keer naar de stiefmoeder van buuf geweest. zij heeft het zusje van buuf ge-appt, en die is vanmiddag een uur binnen geweest bij pupsel, terwijl ze constant NEE aan het krijsen was. :piew: net de dierenpolitie gebeld, maar zolang het diertje op tijd eten en drinken krijgt, kunnen ze helaas niets doen. blijkbaar mag je een pup gewoon 8 uur per dag opsluiten in een bench. het enige wat ze konden doen was melding maken bij de db, zodat die langsgaan voor een mentaliteitsgesprek. ik wacht nog heel even af of ze naar haar familie gaat luisteren, en anders maak ik die melding. als dat nog niet werkt, denk ik erover om pupsel kwaadschiks uit huis te halen, maar dan heb ik gegarandeerd ruzie met buuf, en waarschijnlijk politie op mijn dak.
    SannePP
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
    Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

:(
    RIP Cena :roos:
      lunaquinty
      Zeer actief

Tara schreef:
      lunaquinty schreef:vandaag uren naar het gejank van pupsel hiernaast geluisterd, en nog een keer naar de stiefmoeder van buuf geweest. zij heeft het zusje van buuf ge-appt, en die is vanmiddag een uur binnen geweest bij pupsel, terwijl ze constant NEE aan het krijsen was. :piew: net de dierenpolitie gebeld, maar zolang het diertje op tijd eten en drinken krijgt, kunnen ze helaas niets doen.
      Wat doodsneu zeg, arm ding... :(:
      het is om gek van te worden :Q:
      Brindlecardi
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik zou kijken of je het eens op kan nemen.
      En misschien de andere buren lief aankijken of ze een brief willen schrijven over overlast?
      Machie
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
      Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Vreselijk triest...
      renee-uk
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

wat een ellende, dat arme dingske en arme jij dat je dat de hele dag moet aanhoren.
      dan breekt je hart toch wel een beetje lijkt me.

het is toch eigenlijk van de gekken dat mensen dat een pup zomaar aan kunnen doen zonder dat er ook maar iets tegen gedaan kan worden :gvd:
      Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
      ranetje
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

lunaquinty schreef:vandaag uren naar het gejank van pupsel hiernaast geluisterd, en nog een keer naar de stiefmoeder van buuf geweest. zij heeft het zusje van buuf ge-appt, en die is vanmiddag een uur binnen geweest bij pupsel, terwijl ze constant NEE aan het krijsen was. :piew: net de dierenpolitie gebeld, maar zolang het diertje op tijd eten en drinken krijgt, kunnen ze helaas niets doen. blijkbaar mag je een pup gewoon 8 uur per dag opsluiten in een bench. het enige wat ze konden doen was melding maken bij de db, zodat die langsgaan voor een mentaliteitsgesprek. ik wacht nog heel even af of ze naar haar familie gaat luisteren, en anders maak ik die melding. als dat nog niet werkt, denk ik erover om pupsel kwaadschiks uit huis te halen, maar dan heb ik gegarandeerd ruzie met buuf, en waarschijnlijk politie op mijn dak.
      :(:
      Zo te lezen vraag ik me af wat beter is.
      Alleen of met zusje............
      Wat zou het mooi zijn als dat hondje daar heel snel weg was.

Wel een idee van Apple :ok:
      Neem het op en laat het aan de politie horen.
      En deel dan mee dat je pupsel daar weg wilt halen of ze misschien mee willen komen.
      Afbeelding
      "The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
      Time bestows the gift and steals it in the process."
      (citaat van George Evans)
      Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”