Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef: Valt allemaal onder de noemer 'rasverbetering'
Even niet kletsen, mop.
Het gaat hier over een nieuwe variant pitbull, niet over rashonden.
En die nieuwe variant is blijkbaar recent ontwikkeld, zeer bewust.
Ik vind het een grof schandaal, zulke hondjes, maar ik vraag me ook af of ze niet die mutatie hebben waardoor die spieren zo extreem ontwikkelen?
Jij hebt er eens een whippet van geplaatst.
Ja, het zijn steeds nieuwe rare kruisingen en giga inteelt.
Die arme dingen zitten van pup af aan op de supplementen en vervolgens steroïden.
ik zie het nu idd. nee, ik denk ook niet dat ze dat bij de honden (nou ja, wat er voor door moet gaan dan) doen. of dat ze daar uberhaupt stil bij staan.
Ongelofelijk triest om te zien Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen een dier zoiets aan kan doen.
Ik ben ze gelukkig nog nooit tegengekomen, maar ik vraag me oprecht af of en hoe deze honden bewegen. Als ze bv moet plassen, verder doorzakken kan niet en het lijkt mij echt onmogelijk om een achterpoot op te tillen, of denk ik nu te ver?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Wat ontzettend triest. Ik zocht een filmpje van zo'n dier in beweging maar die zijn er gewoon niet. Ik kwam niet verder dan een exemplaar dat een beetje hijgend kon telgangen op een warme zomerdag. Maar hey, deze heeft wel z'n eigen rap Klik!. Dan zitten er echt wat contactjes los hoor, als je je ego zo reflecteert op je hond.
Maeve schreef:Wat ontzettend triest. Ik zocht een filmpje van zo'n dier in beweging maar die zijn er gewoon niet. Ik kwam niet verder dan een exemplaar dat een beetje hijgend kon telgangen op een warme zomerdag. Maar hey, deze heeft wel z'n eigen rap Klik!. Dan zitten er echt wat contactjes los hoor, als je je ego zo reflecteert op je hond.
" onclick="window.open(this.href);return false;
2.40 zie je er een paar, niet met je ogen knipperen dan is het al voorbij
Het lijken me anders ideale honden voor als ik later oud ben.Kan ik stoer met mijn hond op een bankie gaan zitten,bewegen kan hij toch niet.Ziet er toch stoerder uit als op een bankie met een malthezer op schoot.
Maar idd ,wachelijk dat dit gefokt word,valt bij mij onder kopje dierenmishandeling.
beatje schreef:Het lijken me anders ideale honden voor als ik later oud ben.Kan ik stoer met mijn hond op een bankie gaan zitten,bewegen kan hij toch niet.Ziet er toch stoerder uit als op een bankie met een malthezer op schoot.
Maar idd ,wachelijk dat dit gefokt word,valt bij mij onder kopje dierenmishandeling.
ik denk inderdaad echt, dat mensen die gedrochten juist lekker makkelijk vinden. opvoeden hoef je bijna niet, want ze kunnen toch niks. en wandelen kunnen ze ook al niet. lekker makkelijk
Maeve schreef:Wat ontzettend triest. Ik zocht een filmpje van zo'n dier in beweging maar die zijn er gewoon niet. Ik kwam niet verder dan een exemplaar dat een beetje hijgend kon telgangen op een warme zomerdag. Maar hey, deze heeft wel z'n eigen rap Klik!. Dan zitten er echt wat contactjes los hoor, als je je ego zo reflecteert op je hond.
" onclick="window.open(this.href);return false;
2.40 zie je er een paar, niet met je ogen knipperen dan is het al voorbij
Ja maar dat zijn niet die toadlines toch? Het zijn stuk voor stuk lelijkerds, dat wel. Maar toch
Even niet kletsen, mop.
Ik vind het een grof schandaal, zulke hondjes, maar ik vraag me ook af of ze niet die mutatie hebben waardoor die spieren zo extreem ontwikkelen?
Die rare kromme poten die helpen ze een handje met een soort spalken, heb een tijd terug op een facebook pagina van zo'n short bully fokker zitten loeren was een zuid amerikaan (hij fokt ook franse bullen) en als de pups 4 dagen oud zijn geeft hij ze anabolen en als de pootjes niet krom genoeg zijn dan krijgen ze een brace vertelde hij trots.
Een brace om die kromme poten erger te maken.? En 4 dagen oude pups anabolen.? Jezusmariakriminele.
Célie schreef:
Die rare kromme poten die helpen ze een handje met een soort spalken, heb een tijd terug op een facebook pagina van zo'n short bully fokker zitten loeren was een zuid amerikaan (hij fokt ook franse bullen) en als de pups 4 dagen oud zijn geeft hij ze anabolen en als de pootjes niet krom genoeg zijn dan krijgen ze een brace vertelde hij trots.
Toch kan ik me daar niets bij voorstellen. Anabolen werken alleen als de hond ook echt aan het werk wordt gezet en ermee getraind wordt, van alleen maar liggen en niets doen gaan anabolen echt niet zorgen voor een dikke bespiering enz als het daarom gaat.
Ik heb 2 honden anabolen laten geven na een operatie herstel en als oppepper maar die dierenartsen zeiden ook het werkt alleen als je volop bezig bent dus waarom ze dan aan pups dat geven vind ik raar
Misschien laten ze die pups wel grote takken of andere gewichten voortslepen.
Hier loopt iemand in het bos die heeft zo kleine Engelse Stafford en die heeft een tuig om en loopt de hele wandeling met een lange dikke tak aan zijn tuig en die man maar roepen goed zo, goed zo.
Volgens mij weegt die tak nog meer dan heel dat hondje.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Célie schreef:
Toch kan ik me daar niets bij voorstellen. Anabolen werken alleen als de hond ook echt aan het werk wordt gezet en ermee getraind wordt, van alleen maar liggen en niets doen gaan anabolen echt niet zorgen voor een dikke bespiering enz als het daarom gaat.
Ik heb 2 honden anabolen laten geven na een operatie herstel en als oppepper maar die dierenartsen zeiden ook het werkt alleen als je volop bezig bent dus waarom ze dan aan pups dat geven vind ik raar
Ik vertel alleen maar wat hij mij vertelde hoor, misschien hebben ze in Zuid Amerika wel sterkere of andere anabolen dan hier ?
Volgens die fokker heeft deze pups zo'n gespierde nek door z'n fantastische fokprogramma en de injecties.
"Small compact and bully balls of muscle I call this look."
Even niet kletsen, mop.
Hoe diep kan een mens zinken?
Ik dacht dat het niet erger kon totdat ik dit topic zag.
Waarom moeten mensen altijd honden weer verpesten?