Precies! Ze kent echt al veel commando's hoor, dus het blijft toch maar mooi plakken in dat bolleke van d'rZamunda schreef:[
Haha, ik denk dat ik het weleens lees, maar dat het niet blijft hangen door al die foto's met dat euh... naieve koppie![]()
. Ze moet natuurlijk wel een beetje intelligent kijken om slim over te komen
.
Ja, nu je het zegt komt er wel weer wat boven borrelen. Je had 'r allemaal truucjes geleerd toen ze met d'r pootje zat
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iFetch besteld voor de meiden
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: iFetch besteld voor de meiden
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wahaha, dat is ook het eerste wat ik dacht, gaat hem niet worden in huis en je heb ook een flinke tuin nodigZamunda schreef:Whahaha, ik zie hem al in huis staanTallie schreef:Er bestaat al een XL versie, van een ander merk, de GoDogGo G3Lunatic schreef:Gaaf ding, mijn honden zouden het geweldig vinden![]()
Hopelijk komt er ook een xl versie van
http://godoggoinc.com/products/remotefetch.html. Binnen de korste keren zal het hier aardig doorluchten met dat enkel glas hier
.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Frolic
Ik heb een grote hond dus deze is idd niet geschikt. Heb mijn eigen variant gemaakt. Buiten een dikke lange regenpijp met bochtje aan het eind. Hond dropt de bal erin en rent naar het eind van de pijp om de bal weer op te halen.
Was iets van 15 euro samen
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat leuk bedacht zegFrolic schreef:Ik heb een grote hond dus deze is idd niet geschikt. Heb mijn eigen variant gemaakt. Buiten een dikke lange regenpijp met bochtje aan het eind. Hond dropt de bal erin en rent naar het eind van de pijp om de bal weer op te halen.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Ik denk bij die van mij altijd meer aan zo'n machine waar tennissers mee oefenen.
Ik zou hem best wel eens op een tennisbaan willen loslaten.
Ik zou hem best wel eens op een tennisbaan willen loslaten.
-
Frolic
Leuk afgekekenZamunda schreef:Wat leuk bedacht zegFrolic schreef:Ik heb een grote hond dus deze is idd niet geschikt. Heb mijn eigen variant gemaakt. Buiten een dikke lange regenpijp met bochtje aan het eind. Hond dropt de bal erin en rent naar het eind van de pijp om de bal weer op te halen.
Was iets van 15 euro samen!