De draakjes zijn vorige week beiden flink ziek geweest (dikke darm diarree) maar zijn gelukkig allebei weer goed opgeknapt!
(Vooral Bo is echt heeel ziek geweest en die probeer ik nu rustig weer terug te brengen op haar normale gewicht want ze was behoorlijk afgevallen)
Ik heb de afgelopen tijd veel moeten werken en dan is twee jonge, energieke honden soms erg druk maar wat doen ze het goed!
Nog steeds de beste maatjes en ze maken nog steeds zulke sprongen vooruit!
-Ik kan ze inmiddels bijvoorbeeld allebei tegelijk meenemen op visite zonder dat dat een circus wordt
-Bo heeft van Max geleerd dat vreemde visite hier in huis eigenlijk heel gezellig is en soms ligt ze na een uurtje tegen mensen aan te snurken die ze voorheen nog nooit gezien had!
-Max kan inmiddels (meestal) los trainen tijdens de treibbal en heeft geleerd dat werken met mij net zo leuk is als in je eentje rondracen en alle andere hondjes afleiden
-Met Bo volg ik eens in de twee weken privéles waar ze een fun parcours mag doen en daar geniet ze zo van. Echt prachtig om te zien hoe trots ze dan is en hoe graag ze samen wil werken.
En zo zijn er nog veel meer geniet momentjes.
Ik wilde eigenlijk wat foto's plaatsen maar weet niet meer hoe ik die kan linken vanaf Facebook.
Ga nu weer even wat andere topics doorlezen, leuk!