Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maatje is overleden
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Maatje weer opgenomen + vandaag operatie
Ik ben ook wel benieuwd. De duimen draaien gewoon door voor Maatje.

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Bah, wat rot en onzeker zeg. Sterkte met wachten. Ik hoop dat het weer goed komt.

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Ben benieuwd of je al wat meer weet...
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Stap net binnen. Sukkel had een kleine afwashanddoek opgegeten
Kennelijk geen ritssluiting, middels 3 gaten hebben ze dat ding eruit gehaald. Wat raar dat zoiets niet op een echo is te zien? of CT-scan? Bij de echo was ik er zelf bij. Nul komma nul verstand van een echo te kunnen lezen uiteraard.
Hij ligt nu bij te komen, moet nog iig 1 nacht blijven. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose gekomen!
Ik vermoed dat het opgekropte? verveling is geweest. Ella haar 6 weken benchrust zit erop. (eenzijdige PL- operatie). Ze krijste de hele boel bij elkaar als Maatje weg was. Die is dus de afgelopen 5 weken minimaal uitgelaten; 4 x daags blokje om ipv 1,5 uur rennen in het bos.
Morgenochtend met Ella naar orthopeed voor de laatste controle.
Ik zal haar, vermoed ik aangelijnd uit moeten laten. Prima. Zij aangelijnd en Maatje rent hopelijk snel weer door de bossen heen.
Pfwwwwww, wat gestrest allemaal. Wat zal ik vannacht redelijk slapen. En pas goed als Maatje weer thuis is!
Kennelijk geen ritssluiting, middels 3 gaten hebben ze dat ding eruit gehaald. Wat raar dat zoiets niet op een echo is te zien? of CT-scan? Bij de echo was ik er zelf bij. Nul komma nul verstand van een echo te kunnen lezen uiteraard.
Hij ligt nu bij te komen, moet nog iig 1 nacht blijven. Gelukkig is hij weer goed uit de narcose gekomen!
Ik vermoed dat het opgekropte? verveling is geweest. Ella haar 6 weken benchrust zit erop. (eenzijdige PL- operatie). Ze krijste de hele boel bij elkaar als Maatje weg was. Die is dus de afgelopen 5 weken minimaal uitgelaten; 4 x daags blokje om ipv 1,5 uur rennen in het bos.
Morgenochtend met Ella naar orthopeed voor de laatste controle.
Ik zal haar, vermoed ik aangelijnd uit moeten laten. Prima. Zij aangelijnd en Maatje rent hopelijk snel weer door de bossen heen.
Pfwwwwww, wat gestrest allemaal. Wat zal ik vannacht redelijk slapen. En pas goed als Maatje weer thuis is!
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Gelukkig is dat ding er nu dan uit.
Hopelijk heeft Maatje een goede nacht daar en rent hij snel weer rond.
Hopelijk heeft Maatje een goede nacht daar en rent hij snel weer rond.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dan verveelt ze zich al een poos kapot blijkbaar anders had ze die andere operatie's ook niet hoeven hebben.
Is gewoon een hond die alles naar binnen trekt, dus nu goed de boel opruimen en zorgen dat ze nergens bijkan.
Is gewoon een hond die alles naar binnen trekt, dus nu goed de boel opruimen en zorgen dat ze nergens bijkan.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Gelukkig geslaagd maat begrijp ik nu goed dat je gezonde hond de revalidatie tijd van je andere hond ook heeft moeten inleveren qua activiteit? En voor beiden geen vervangende activiteit die de 1,5 uur bos verving?
-
Lemuria
Ja, dat haalde ik er ook uit..crutz schreef:Gelukkig geslaagd maat begrijp ik nu goed dat je gezonde hond de revalidatie tijd van je andere hond ook heeft moeten inleveren qua activiteit? En voor beiden geen vervangende activiteit die de 1,5 uur bos verving?
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Fijn dat de operatie goed gegaan is
toch zou ik wel gaan kijken hoe je dit kunt voorkomen. Drie keer lijkt me meer dan genoeg. Straks gaat het wel een keer helemaal mis.
-
Aniway
Fijn dat de operatie goed is gegaan.
Beterschap.
Beterschap.
- Asterix
- Zeer actief
Jacrutz schreef:Gelukkig geslaagd maat begrijp ik nu goed dat je gezonde hond de revalidatie tijd van je andere hond ook heeft moeten inleveren qua activiteit? En voor beiden geen vervangende activiteit die de 1,5 uur bos verving?
Nee, de andere dingen waren gedragen sok(ken) en vuil ondergoed van de kinderen. Redelijk 'normaal'. Voor zover je daar van kan spreken. Van de schone was bleef hij altijd af.bouvierpoedel schreef:Dan verveelt ze zich al een poos kapot blijkbaar anders had ze die andere operatie's ook niet hoeven hebben.
Maar een kleine theedoek
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry hoor Cleo, je kent dit gedrag, dus dit moet je natuurlijk altijd voor zijn.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Sla je jezelf niet voor je kop dat deze operatie en de ellende die Maatje heeft ondergaan sinds afgelopen vrijdag voorkomen had kunnen worden door hem tijdens de revalidatie van Ella gewoon zijn beweging te hebben gegeven? Er was met een beetje nadenken ongetwijfeld wel een oplossing te verzinnen geweest voor het niet alleen hoeven laten van Ella terwijl Maatje meer dan alleen een plas en poeprondje mocht maken.
Ik hoop dat Maatje er snel weer bovenop is en dat dit toch echt de allerlaatste keer geweest is dat hij de gelegenheid heeft gekregen iets oneetbaars naar binnen te werken...
Ik hoop dat Maatje er snel weer bovenop is en dat dit toch echt de allerlaatste keer geweest is dat hij de gelegenheid heeft gekregen iets oneetbaars naar binnen te werken...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Normaal? Hier zouden ze niet naar was omkijken... of t zou meegenomen worden naar hun mand om er vervolgens op te gaan liggen. (Bij hun luxe woondeken die er nu in ligt).
Ze zouden niet eens op t idee komen om t op te vreten. Als je weet dat je hond dingen opvreet dan zorg je er toch voor dat dergelijke dingen altijd buiten bereik zijn schoon of vuil?
Ze zouden niet eens op t idee komen om t op te vreten. Als je weet dat je hond dingen opvreet dan zorg je er toch voor dat dergelijke dingen altijd buiten bereik zijn schoon of vuil?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Dinos
Gelukkig goed afgelopen, en lastig zo'n allesvreter zeker met kinderen in huis.
Bij vriendin is alles wat op de grond ligt speel je dus niet mee en gaat zo de container in.
Bij vriendin is alles wat op de grond ligt speel je dus niet mee en gaat zo de container in.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Omg gelukkig is alles goed afgelopen met Maatje.
En idd niks meer laten slingeren hoor.
En idd niks meer laten slingeren hoor.
- Asterix
- Zeer actief
Een theedoekje die aan een haakje hangt in de keuken. Daar gingen we echt niet vanuit. Na de laatste operatie in november vorig jaar, hebben we een streng regime wbt de vuile was van de kinderen, ingevoerd.
Wasmand hoog, gesloten en dagelijkse controles! op hun kamers.
@ malinois, ik zeg nergens dat vuile sokken en onderbroeken eten normaal is. Normaal staat tussen haakjes en daarna: "Voor zover je daarvan kan spreken" 1 van onze D doggen vrat ook sokken. Goed, geen maat 43/44 maar destijds kindersokjes.
@ Longfields: Ik dacht zelf aan een ruiterhandschoen. Alleen aan de binnenkant leer, buitenkant niet. Heb er 1 uit zijn bek moeten halen omdat ik de handschoenen in mijn rugzak had zitten, rugzak geopend achterlatend op de keukentafel, hang mijn jas op in de hal en trof binnen 1 minuut Maatje aan met een handschoen. De andere kon ik nergens meer terugvinden.
Dom? Ja. Het was een rituele kwestie.
Nee, er was geen mogelijkheid om Ella met de 3 andere huisgenoten, die haar hebben proberen af te leiden, alleen te laten. Ze gilde echt de hele buurt bij elkaar.
Ik hoop zo dat ze vanaf morgen aangelijnd mag worden uit gelaten. Al zal ik, bij wijze van, de 1e dag 5 minuten mogen wandelen x ? keren op een dag. Gaan we in het bos doen indien Maatje een groen sein krijgt.
Ik heb minimaal 14 verschillende honden gehad en mijn verantwoordelijkheden daarvoor genomen.
Vanaf dat ik ca 21 was, ben nu 49. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt, zoals het bij Maatje ging!/gaat. Echt, een kleine theedoekje verwacht je totaal niet. Ook niet bij een verveelde hond. Ook niet bij een hond die smerige sokken/ondergoed eet.
Haakje hangt inmiddels ca 1,5 meter hoger. Daar kan hij echt niet bij.
Wasmand hoog, gesloten en dagelijkse controles! op hun kamers.
@ malinois, ik zeg nergens dat vuile sokken en onderbroeken eten normaal is. Normaal staat tussen haakjes en daarna: "Voor zover je daarvan kan spreken" 1 van onze D doggen vrat ook sokken. Goed, geen maat 43/44 maar destijds kindersokjes.
@ Longfields: Ik dacht zelf aan een ruiterhandschoen. Alleen aan de binnenkant leer, buitenkant niet. Heb er 1 uit zijn bek moeten halen omdat ik de handschoenen in mijn rugzak had zitten, rugzak geopend achterlatend op de keukentafel, hang mijn jas op in de hal en trof binnen 1 minuut Maatje aan met een handschoen. De andere kon ik nergens meer terugvinden.
Dom? Ja. Het was een rituele kwestie.
Nee, er was geen mogelijkheid om Ella met de 3 andere huisgenoten, die haar hebben proberen af te leiden, alleen te laten. Ze gilde echt de hele buurt bij elkaar.
Ik hoop zo dat ze vanaf morgen aangelijnd mag worden uit gelaten. Al zal ik, bij wijze van, de 1e dag 5 minuten mogen wandelen x ? keren op een dag. Gaan we in het bos doen indien Maatje een groen sein krijgt.
Ik heb minimaal 14 verschillende honden gehad en mijn verantwoordelijkheden daarvoor genomen.
Vanaf dat ik ca 21 was, ben nu 49. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt, zoals het bij Maatje ging!/gaat. Echt, een kleine theedoekje verwacht je totaal niet. Ook niet bij een verveelde hond. Ook niet bij een hond die smerige sokken/ondergoed eet.
Haakje hangt inmiddels ca 1,5 meter hoger. Daar kan hij echt niet bij.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Ik kan het me wel voorstellen dat het een keer verkeerd gaat. Wie verwacht nou dat je hond je theedoek wegwerkt
24/7 zorgen dat je hond nergens bij kan is imo onmogelijk, iedereen laat toch wel eens wat slingeren..
Max was gek op vaatdoekjes
en die viste hij overal vandaan, uit de keuken, van de trap ( waar ze wel eens lagen om mee te gaan naar het washok) en buiten van het wasrek. Hij at ze niet op maar ging erop liggen
Ik weet niet af het altijd te voorkomen is als een hond zulke rare dingen doet, ik heb het in ieder geval niet kunnen voorkomen dat hij regelmatig een vaatdoekje in zijn mand had liggen
24/7 zorgen dat je hond nergens bij kan is imo onmogelijk, iedereen laat toch wel eens wat slingeren..
Max was gek op vaatdoekjes
Ik weet niet af het altijd te voorkomen is als een hond zulke rare dingen doet, ik heb het in ieder geval niet kunnen voorkomen dat hij regelmatig een vaatdoekje in zijn mand had liggen
- Asterix
- Zeer actief
Slapen zonder Maatje gaat toch niet zoals ik had verwacht en aangezien ik straks zowel met Ella naar de DA (een andere) moet en hopelijk Maatje mag ophalen reageer ik maar even als 1e.Anja schreef:Ik kan het me wel voorstellen dat het een keer verkeerd gaat. Wie verwacht nou dat je hond je theedoek wegwerkt![]()
Max was gek op vaatdoekjesen die viste hij overal vandaan, uit de keuken, van de trap ( waar ze wel eens lagen om mee te gaan naar het washok) en buiten van het wasrek. Hij at ze niet op maar ging erop liggen
![]()
Ik vermoed dat mensen nu zo reageren omdat dit zijn 3e! operatie is binnen 2,5? jaar. De 2 eerste keren betrof het 2 x vuil ondergoed + vuile sok van 1 van onze kinderen.
Daar hebben we inmiddels een goed werkend systeem voor bedacht. Na de 1e keer ook maar de jongste zoon schaamde zich zo erg wegens anusatresie, die hij nu onder controle heeft, (zoek maar even met google), dat hij zijn ondergoed verstopte; helaas goed genoeg voor ons maar niet voor Maatje. Voor anderen: jongste had p/d zeker 3 a 4 schoon goed mee, en dan: "kijk maar helemaal schoon gebleven!" Met een grote glimlach. Voor het zelfvertrouwen van het joch zelf ga je als ouder niet eerst controleren maar prijs je hem de hemel in.
Bij de 2e keer kreeg ik ook al dit soort kritiek. Terecht wellicht.
Een theedoek hadden we nooit verwacht idd! Net zomin als een gedragen t-shirt oid. Terwijl het laatste aannemelijker was geweest.
Ik ga hier niet liegen. De afgelopen 6 weken waren voor hem absoluut niet leuk. De honden zijn gewend om b.v. boven op/rond ons bed te slapen. Ook dat werd hem ontnomen. Ella was alleen rustig als hij ook beneden sliep/slaapt. Idem de dagelijkse grote bosuitjes + 's-avonds lekker struinen in het donker door het bos.
Sinds ik zondag zonder Maatje ben thuis gekomen vertoont ze dit gedrag niet meer. Zij voelde, denk ik, feilloos aan dat er iets mis met hem was.
Ik kan het helaas niet meer terugdraaien. Maatje weer in orde, wij blij dat ik hem straks hopelijk weer mag ophalen in redelijke gezondheid.
Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft de gelegenheid gehad. Echter voor iets waar wij totaal geen rekening mee hadden gehouden.
Edit: Ella zonder bench naar boven dragen is/was geen optie. Ze spartelt enorm, wil niet getild worden. Met bench is het net te zwaar en gevaarlijk. Er moet zonder leuning toch een draai gemaakt worden van ca 35/40 graden op een smalle trap.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik zou dan weer mijn matras naar beneden hebben gegooid
Fijn dat je weet wat het nu was 

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Nou, eind goed al goed, over tot de orde van de dag en zorgen dat óók het schone goed aan plafond hangt 
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Met een beetje creativiteit had je Ella de afgelopen weken mee kunnen nemen in een kinderbuggy of had je een hondenkar kunnen lenen zodat je haar ook had kunnen meenemen zodat je Maatje gewoon zijn dagelijks benodigde beweging kon geven lijkt me. En anders had je allerlei denkspelletjes met hem kunnen doen zodat hij in ieder geval geestelijk vermoeid zou zijn geraakt. Ik vind het gewoon zielig dat hij zo lang al tekort gekomen is omdat je andere hond aan het revalideren is.
En het is natuurlijk ook wel vreemd dat het nu Maatje sinds afgelopen weekend opgenomen is, het met Ella ineens wél gaat om zonder hem alleen te kunnen zijn.
Mijn vermoeden is dan ook dat als je wat meer je best had gedaan om Ella te wennen aan alleen thuis zijn zonder Maatje, en dit in het begin steeds met een korte tijd had uitgebreid, dit prima zou hebben gekund. Ella een kong of ander soort voerbal of zo met iets heel erg lekkers erin, en dan even eruit met Maatje. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer natuurlijk.
Overigens denk ik dat niemand zit te wachten op die intieme info over je zoon, hij zelf nog het minst lijkt me. Wat heeft het voor zin om dat zo op het internet te plempen?
En het is natuurlijk ook wel vreemd dat het nu Maatje sinds afgelopen weekend opgenomen is, het met Ella ineens wél gaat om zonder hem alleen te kunnen zijn.
Mijn vermoeden is dan ook dat als je wat meer je best had gedaan om Ella te wennen aan alleen thuis zijn zonder Maatje, en dit in het begin steeds met een korte tijd had uitgebreid, dit prima zou hebben gekund. Ella een kong of ander soort voerbal of zo met iets heel erg lekkers erin, en dan even eruit met Maatje. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer natuurlijk.
Overigens denk ik dat niemand zit te wachten op die intieme info over je zoon, hij zelf nog het minst lijkt me. Wat heeft het voor zin om dat zo op het internet te plempen?
- smoekie
- Zeer actief
LongFields schreef:Met een beetje creativiteit had je Ella de afgelopen weken mee kunnen nemen in een kinderbuggy of had je een hondenkar kunnen lenen zodat je haar ook had kunnen meenemen zodat je Maatje gewoon zijn dagelijks benodigde beweging kon geven lijkt me. En anders had je allerlei denkspelletjes met hem kunnen doen zodat hij in ieder geval geestelijk vermoeid zou zijn geraakt. Ik vind het gewoon zielig dat hij zo lang al tekort gekomen is omdat je andere hond aan het revalideren is.
Sorry hoor, maar meer dan eens zijn er leden van het hf gedurende langere tijd om welke reden dan ook niet in staat geweest de hond datgene te geven wat hij/zij normaliter kreeg en grotendeel waren de reacties dan dat de hond en vast geen trauma aan over zou houden. In alle gevallen is er met een beetje creativiteit wel het 1 en ander te bedenken op het moment dat "jijzelf" (algemeen gesproken) niet meer alles kunt omdat......Maatje heeft niet binnen zitten "zwelgen" in zijn eigen poep en pis. Tis gewoon even wat "minder" geweest.
En vwb de intieme info over haar zoon en of het nut heeft. Daar heb je gelijk in, al beperkt zich dat niet alleen tot de intieme info die zij hier geeft. Denk dat bij menig intieme info hier op het forum gedeeld wel meerdere daar niet op zitten te wachten. Of het nu over de persoon zelf is of over kinderen/partners/derden
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Gelukkig dat het goed is afgelopen.
Het is niet makkelijk met een hond die oneetbare dingen eet. Balou heeft als pup eens de vulling uit een dekbed naar binnen gewerkt. Gelukkig waren we er op tijd bij en is het met de hulp van braakmiddel naar buiten gekomen. Het was met hem ook goed opletten dat hij niets te pakken kon krijgen. Hij doet het inmiddels gelukkig niet meer maar nu eet een van mijn katten plastic verpakkingen, de papiertjes om hoestsnoepjes zijn favoriet. Ook als ik hem met een prop papier laat spelen gaat hij die uiteindelijk uit elkaar pluizen en opeten, hopelijk is het bij hem een kitten ding.
Ik hoop dat Maatje snel weer de oude is.
Het is niet makkelijk met een hond die oneetbare dingen eet. Balou heeft als pup eens de vulling uit een dekbed naar binnen gewerkt. Gelukkig waren we er op tijd bij en is het met de hulp van braakmiddel naar buiten gekomen. Het was met hem ook goed opletten dat hij niets te pakken kon krijgen. Hij doet het inmiddels gelukkig niet meer maar nu eet een van mijn katten plastic verpakkingen, de papiertjes om hoestsnoepjes zijn favoriet. Ook als ik hem met een prop papier laat spelen gaat hij die uiteindelijk uit elkaar pluizen en opeten, hopelijk is het bij hem een kitten ding.
Ik hoop dat Maatje snel weer de oude is.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
In dit geval heeft het duidelijke consequenties gehad die noch voor Maatje noch voor Cleo en haar partner prettig zijn. Ze geeft het nota bene zelf aan dat ze Maatje al die tijd tekort gedaan heeft...smoekie schreef:LongFields schreef:Met een beetje creativiteit had je Ella de afgelopen weken mee kunnen nemen in een kinderbuggy of had je een hondenkar kunnen lenen zodat je haar ook had kunnen meenemen zodat je Maatje gewoon zijn dagelijks benodigde beweging kon geven lijkt me. En anders had je allerlei denkspelletjes met hem kunnen doen zodat hij in ieder geval geestelijk vermoeid zou zijn geraakt. Ik vind het gewoon zielig dat hij zo lang al tekort gekomen is omdat je andere hond aan het revalideren is.
Sorry hoor, maar meer dan eens zijn er leden van het hf gedurende langere tijd om welke reden dan ook niet in staat geweest de hond datgene te geven wat hij/zij normaliter kreeg en grotendeel waren de reacties dan dat de hond en vast geen trauma aan over zou houden. In alle gevallen is er met een beetje creativiteit wel het 1 en ander te bedenken op het moment dat "jijzelf" (algemeen gesproken) niet meer alles kunt omdat......Maatje heeft niet binnen zitten "zwelgen" in zijn eigen poep en pis. Tis gewoon even wat "minder" geweest.
En vwb de intieme info over haar zoon en of het nut heeft. Daar heb je gelijk in, al beperkt zich dat niet alleen tot de intieme info die zij hier geeft. Denk dat bij menig intieme info hier op het forum gedeeld wel meerdere daar niet op zitten te wachten. Of het nu over de persoon zelf is of over kinderen/partners/derden
En dan zou ik er geen kritische noot over mogen plaatsen wat jou betreft omdat het om je vriendinnetje gaat?
Je opmerking over anderen die hier intieme info delen had je net zo goed weg kunnen laten. Het gaat hier niet om anderen namelijk.
- smoekie
- Zeer actief
Je mag van mij alles. Net zo goed als ik dat mag. Maar hé doe vooral wat je niet laten kunt hoor. Als jij daar blij van wordt prima. Persoonlijk denk ik niet dat Maatje er echt onder geleden zal hebben. Niet meer of minder dan andere honden die even niet hun dagelijkse standaard "ritje" krijgen.LongFields schreef:In dit geval heeft het duidelijke consequenties gehad die noch voor Maatje noch voor Cleo en haar partner prettig zijn. Ze geeft het nota bene zelf aan dat ze Maatje al die tijd tekort gedaan heeft...
En dan zou ik er geen kritische noot over mogen plaatsen wat jou betreft omdat het om je vriendinnetje gaat?![]()
Je opmerking over anderen die hier intieme info delen had je net zo goed weg kunnen laten. Het gaat hier niet om anderen namelijk.
Vind het trouwens eigenlijk wel een beetje raar dat als je ergens een beetje kritiek op geeft (jouw reactie in dit geval) je ineens "vriendinnetje" van bent.
En ja, ik had mijn opmerking over intieme info delen weg kunnen laten net zo goed als jij jouw kritiek daarop
Maatje is van wat ik inmiddels allemaal gelezen heb simpelweg een hond die alles(kleding/doekjes etc etc) pakt wat hij pakken kán. Of het nu schoon is of niet. Het "vieze" is er niet meer dus dan maar het bereikbare "schone". Dáár heeft het wel of niet 1,5 uur mee naar het bos of zoals nu het geval was 4x een poep en plas rondje. naar mijn mening niets mee te maken.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Volgens Asterix zelf dus wel, gezien haar eerdere reactie waar ik dan weer op reageerde.Maatje is van wat ik inmiddels allemaal gelezen heb simpelweg een hond die alles(kleding/doekjes etc etc) pakt wat hij pakken kán. Of het nu schoon is of niet. Het "vieze" is er niet meer dus dan maar het bereikbare "schone". Dáár heeft het wel of niet 1,5 uur mee naar het bos of zoals nu het geval was 4x een poep en plas rondje. naar mijn mening niets mee te maken.
- dagmar88
- Zeer actief
Asterix schreef:Stap net binnen. Sukkel had een kleine afwashanddoek opgegeten![]()
![]()
Het arme dier is niet de sukkel.
Een ezel...
- dagmar88
- Zeer actief
malinois schreef:Normaal? Hier zouden ze niet naar was omkijken... of t zou meegenomen worden naar hun mand om er vervolgens op te gaan liggen. (Bij hun luxe woondeken die er nu in ligt).
Niko is helaas zo'n oneetbare dingen eter. Geen stof, wel (pogingen) tot het opeten van alles van plastic, hout, kaarsvet, satéprikkers.
Geen lekkere combinatie met deuren open maken. Meneer blijft zonder toezicht dus gewoon achter zijn hekje.