Vind het zelf best aardig gelukt!
Eerst heb ik d'r geschoren, en toen met viltstift aan de slag
Doen jullie dat soort dingen wel eens met je honden? Of (laten) trimmen in een maf kapsel of zo?

Moderator: moderatorteam

Dat heeft Skadi ook wel eens, maar dat is omdat ik bijna nooit lippenstift op heb en me dan vergisGollum schreef:Er loopt hier een blonde lab in de buurt met altijd een lippenstiftkus op haar voorhoofd
Vind je het niet mooi?Suske schreef:Watskeburt![]()
Kom maar naar hier hoor Skadi, hier doen we dat soort rare dingen niet
haha ja op dat wit zie je dat ook zo lekkerMiranda schreef:Dat heeft Skadi ook wel eens, maar dat is omdat ik bijna nooit lippenstift op heb en me dan vergisGollum schreef:Er loopt hier een blonde lab in de buurt met altijd een lippenstiftkus op haar voorhoofd

Outcrossfenneke schreef:Wat moet buster nou![]()
Dat is wat anders.Miranda schreef:Vind je het niet mooi?Suske schreef:Watskeburt![]()
Nee hoor, ze komt nog steeds als ik haar roepSuske schreef:Dat is wat anders.Miranda schreef:Vind je het niet mooi?Suske schreef:Watskeburt![]()
Skadi is weg
Gras is goedkoper dan brok of vlees , dus wijs besluit Miran.Miranda schreef:Nee hoor, ze komt nog steeds als ik haar roepSuske schreef:Dat is wat anders.Miranda schreef:Vind je het niet mooi?Suske schreef:Watskeburt![]()
Skadi is weg

Komt omdat je van een klapkaak my little pony hebt gemaakt. Maar dat kon ook niet anders want erger dan een klapkaak bestaat niet.Miranda schreef:Nou, het HF is het HF niet meer, hoor![]()
Ik had verwacht dat ik nu wel zo'n beetje met pek en veren besmeurd, in brand gestoken en gelynchd zou zijn vanwege dat scheren. Watjes

Hoezo, is daar iets mis mee danMiranda schreef:Nou, het HF is het HF niet meer, hoor![]()
Ik had verwacht dat ik nu wel zo'n beetje met pek en veren besmeurd, in brand gestoken en gelynchd zou zijn vanwege dat scheren. Watjes

Marjoleine schreef:Fien op d'r zondags.

Omdat jij het niet echt gedaan hebtMiranda schreef:Nou, het HF is het HF niet meer, hoor![]()

Jaja , volgens mij was halverwege gewoon het geld op of de tondeuze kapot.lets have fun schreef:Ik heb toch ook maar continentaal op Floor laten zetten. Ze keek steeds zo jalours naa Rufus. Vandaar.