lotje&famke schreef:Wat een lief pupke. Ben benieuwd hoe ze uit zal gaan groeien. Zo te lezen was Yvo heel geliefd en wacht Bliss hetzelfde. Bliss lijkt me een Bofferd dat ze bij jullie is!
Yvo was inderdaad erg geliefd, het was dan ook een schat.
Bliss heeft mij zelf gekozen toen ik bij de pups ging kijken, ze nestelde zich erg aanhankelijk tegen me aan en wilde ook als ik even met de andere pups of de moeder bezig was niet van mijn zijde wijken haha.
Voor mij een duidelijk teken dat dit meisje mij echt zag en ziet zitten, het was zo mooi om dat op die manier mee te maken.
Nu na 6 dagen is Bliss nog steeds erg op mij gericht (logisch want ze krijgt van mij dr voer en opvoeding natuurlijk), maar kan ook heerlijk zelf met speeltjes of kluifje bezig zijn.
Zindelijkheid gaat erg goed, want Bliss vraagt mijn aandacht en rent dan naar de deur om aan te geven dat ze nood heeft.
Daarbij heeft ze afgelopen nacht al haar eerste nacht helemaal doorgeslapen, van 23.20 tot 7.30 en heeft haar bench daarbij schoon gehouden.
Bliss gaat het net als haar grote vriend, die ze helaas niet gekend heeft, heel goed krijgen bij ons en wij krijgen daar haar trouw en liefde weer voor terug, zoals honden dat zo puur kunnen en doen.
Ja hoe ze uitgroeid is inderdaad even afwachten. Ik maak regelmatig een foto zodat we de verschillen in ontwikkeling en uiterlijk goed kunnen terug zien