Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tjeeee wat is dat beest een lui varken!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Re: Tjeeee wat is dat beest een lui varken!

Ongelezen bericht door Mojuan »

Lizzie. schreef:
Mojuan schreef: Nu pas schijndrachtig?
Er is verder niets aan haar te merken, geen dikke tepels of iets.
Julia was altijd schijndrachtig, en bij haar was dat heel duidelijk merkbaar, ze werd zelfs agressief naar pups buiten op straat.
Maar ik zal het in de gaten houden, hoewel ze vandaag weer lekker gewoon zichzelf is, en actief en speels.
Hoe oud is ze ook alweer, die van mij zijn standaard 3 maanden na hun loopsheid schijnzwanger en daar zie ik lichamelijk ook niks van. Alleen in hun gedrag wel.
Ah oke, ja dan zou het heel goed kunnen.
Ze is nu bijna 8 maanden.
:zweep:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Dat denk ik ook wel hoor, dus geen gemiep en lekker je ding doen wat je altijd doe met haar ;)
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Mojuan schreef:
Lemuria schreef:Op 5 maanden loops?! Jeetje, die is er op tijd bij :8): Hier ook een binnenshuis-aartslui varkentje. Ik kan prima uitslapen, want ik maak haar toch niet vrolijk met een vroege wandeling :19:
Ja ze was er heel vroeg bij, ze was ook al erg vroeg met tanden wisselen.
Misschien is ze ook wel snel volwassen?
De dierenarts begon me al te vragen of ik wel zeker was van haar leeftijd, want hij vond haar groot en wel erg snel met alles.
Ja... daar ben ik heel zeker van...
Wie weet...Izzy is nog echt duidelijk pup in alles en nog niet loops geweest (7,5mnd). Volgens mij moet ze zelfs nog een paar kiezen wisselen. Iedere hond is anders he :)
Mojuan
Zeer actief

Lemuria schreef:
Wie weet...Izzy is nog echt duidelijk pup in alles en nog niet loops geweest (7,5mnd). Volgens mij moet ze zelfs nog een paar kiezen wisselen. Iedere hond is anders he :)
Ja dat is zeker zo.
Ze zijn allemaal anders.
Tselfde is ook vrij volwassen in haar gedrag, hoewel ze wel wat aan het puberen is.
Maar ook dat puberen valt reuze mee, het zijn van die kleine momentjes waarop ze wel eens even uitprobeert hoe ver ze kan gaan.
Niet ver dus, en dat heeft ze snel in de gaten :mrgreen:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Geniet ervan haha! Hier een hond met een moeilijk te vinden uitknop en ik ben ietwat jaloers op mensen die binnenshuis luie honden hebben :tongue:
Afbeelding
Lemuria

Mojuan schreef:
Ja dat is zeker zo.
Ze zijn allemaal anders.
Tselfde is ook vrij volwassen in haar gedrag, hoewel ze wel wat aan het puberen is.
Maar ook dat puberen valt reuze mee, het zijn van die kleine momentjes waarop ze wel eens even uitprobeert hoe ver ze kan gaan.
Niet ver dus, en dat heeft ze snel in de gaten :mrgreen:
Ja dat hoor ik nou vaker, over dat uitproberen (in allerlei gradaties). Eergisteren was een kennis van een vriend van me op bezoek bij hun en vroeg me "Heeft jouw Stafford je nog niet uitgetest? Ja, nou die van mij hapte en gromde met 6 maanden tegen me en dus heb ik 'm verticaal tegen een muur gezet en daar gehouden. Na drie kwartier hield hij pas op met grommen.". En ik zat er echt naar te luisteren van "Waitwhut? :80: Néé, gewoon néé, dat doet Izzy dus niet?!". Ok, af en toe probeert ze nog of ze kan trekken aan de riem, en als we met meerdere honden lopen dan trekt ze gewoon standaard, maar dat zou een Golden Retriever ook doen :19:
Mojuan
Zeer actief

Lemuria schreef:
Ja dat hoor ik nou vaker, over dat uitproberen (in allerlei gradaties). Eergisteren was een kennis van een vriend van me op bezoek bij hun en vroeg me "Heeft jouw Stafford je nog niet uitgetest? Ja, nou die van mij hapte en gromde met 6 maanden tegen me en dus heb ik 'm verticaal tegen een muur gezet en daar gehouden. Na drie kwartier hield hij pas op met grommen.". En ik zat er echt naar te luisteren van "Waitwhut? :80: Néé, gewoon néé, dat doet Izzy dus niet?!". Ok, af en toe probeert ze nog of ze kan trekken aan de riem, en als we met meerdere honden lopen dan trekt ze gewoon standaard, maar dat zou een Golden Retriever ook doen :19:
Euh.... nou zo te lezen ligt dat meer aan de manier van omgaan van die baas!
Wat een afschuwelijk persoon om zo met je hond om te gaan :( geen wonder dat dat arme beest pas na drie kwartier stopte, die was gewoon doodsbang en dacht te moeten vechten voor zijn leven.

Nee ik bedoel niet grommen of happen.
Ik bedoel gewoon een spelletje ervan maken als ik bijvoorbeeld 'nee' zeg.
Dat ze dan een hele ondeugende blik in haar ogen krijgt, en even stronteigenwijs rondjes gaat rennen of onder het bed kruipt zodat ze even niet hoeft te doen wat ik van haar vroeg.
Lemuria

Ik weet dat je dat niet bedoelde, was meer iets wat me ineens inviel. Was op z'n zachtst gezegd verbaasd, omdat die jongen verder heel zachtaardig is. Maar kennelijk gewoon geen benul van hondengedrag. Hij wist me ook nog een reu aan te raden, voor als ik zou willen fokken. En dan wou hij wel een pup, want Izzy was toch wel eg een mooie teef :Q:

Die ondeugende blik ken ik wel hoor ;) M'n reactie erop verschilt alleen. De ene keer moet ze gewoon even normaal doen en doen wat ik zeg, andere keer dan kut ik net zo hard mee :F: Wat dat betreft ben ik niet consequent. Máár Izzy luistert - naar mijn mening - erg goed, dus er is ruimte om gewoon relaxed te doen.
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Zou het geen groeipijn kunnen zijn?
Een staff geeft slecht pijn aan en groeipijn zou haar wat rustiger kunnen maken.
Mojuan
Zeer actief

Ik zou niet weten waar die groeipijn dan vandaan zou moeten komen, aangezien ze al zo goed als uitgegroeid is in de hoogte.
En ze krijgt geen puppyvoer (heeft ze overigens nooit gekregen ook).
Nee, denk dan eerder dat een naderende schijndracht logisch is, of gewoon toch de kou.
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Ja zou kunnen maar groeipijn kan tot 16 a 18 maanden Google maar eens.
Ik hoop dat het gewoon een kou kleum is hahaha
Mojuan
Zeer actief

Dinos schreef:Ja zou kunnen maar groeipijn kan tot 16 a 18 maanden Google maar eens.
Ik hoop dat het gewoon een kou kleum is hahaha
Ja ik zal eens zoeken naar info via google.
Maar ga er nu ook wel vanuit dat ze een enorme koukleum is :W:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”