Nee, da's kip. Hoefiknie. *pruil*
Ik had ook nog Lotgering pens. Dat in het bakje.
Hoefiknie. *pruil*
In de koelkast stond nog wat Lotgering pens van gisteren.
Zet ik haar dat voor, gaat de bak schoon leeg.
Moderator: moderatorteam

Miranda schreef:Ik zou echt een extreem slechte poedelbaas zijn![]()
hoefiknie *pruil*
Oké *opgewekt*
Morgen weer een kans

Dit dus, ik zou het gewoon aan Otto geven.lieke schreef:Miranda schreef:Ik zou echt een extreem slechte poedelbaas zijn![]()
hoefiknie *pruil*
Oké *opgewekt*
Morgen weer een kans
Nou, ik hoor het anders ook van veel colliebazen. Dat het zulke slechte eters zijn en dat ze alles uit de kast rukken om het arme oelepetoetje maar iets te laten eten.
Ben ik ook heel makkelijk in, hoor. Niet eten? Jammer dan. Volgende keer beter.
Toen ik sheltie Liesje kreeg, was zij volgens haar bazinnetje ook zo'n lastige eter. En idd. de eerste maaltijd haalde mevrouw haar neus voor op. Gaf ik haar pak pontificaal aan de anderen die het in 3 seconden leegslobberden.
Die uitpuilende ogen van Liesje....![]()
De volgende maaltijd had ze eerder op dan de anderen en ze heeft nooit meer gepruild bij haar bak.
Ik ook. Alleen witvis vindt Skadi echt smerig. Dat éét ze wel, omdat ze weet dat ze anders niks krijgt, maar letterlijk met lange tanden en een van afschuw vertrokken kop. Nou. Dát hoeft ze dus niet meer te eten van mij.Nanna schreef:Tsja, dan vreet ie maar een week niks. Daar ben ik echt een ijskoude in hoor.twinkeltje schreef:Echt niet Nanna mot ik niet is mot ik niet
Ik ook.Nanna schreef:Tsja, dan vreet ie maar een week niks. Daar ben ik echt een ijskoude in hoor.twinkeltje schreef:Echt niet Nanna mot ik niet is mot ik niet

Dan krijg ik binnen de kortst mogelijke keren commentaar dat Otto veel te dik isSafari schreef: Dit dus, ik zou het gewoon aan Otto geven.

Bij Podencos werkt dat niet. Been there done that. Solar heeft zo drie weken bijna niets gegeten. Graatmager werd ze. Ik heb het na drie weken opgegeven trouwens...Nanna schreef:Tsja, dan vreet ie maar een week niks. Daar ben ik echt een ijskoude in hoor.twinkeltje schreef:Echt niet Nanna mot ik niet is mot ik niet
Haha, zo doe ik het ook hoor. En ik haal het de volgende dag weer weg, als er niet gegeten wordt.Miranda schreef:Ik zou echt een extreem slechte poedelbaas zijn![]()
hoefiknie *pruil*
Oké *opgewekt*
Morgen weer een kans
Ja, dat werkt als een trein, inderdaadRenee1966 schreef:Of ik laat de ander de bak leegeten, is de weigeraar meestal ook gelijk genezen.
Ja, natuurlijk. Zoals ik al zei lust Skadi echt geen witvis. Dan ga ik haar daar niet mee treiteren, hoor.Hippo schreef:Honden mogen toch ook wel iets niet lusten?
nee hoor, in de periode dat jan zo slecht at maakte het hem geen reet uit dat de andere honden zijn eten opaten.Miranda schreef:Ja, dat werkt als een trein, inderdaadRenee1966 schreef:Of ik laat de ander de bak leegeten, is de weigeraar meestal ook gelijk genezen.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite