We hadden een erg leuke groep, en het was een gezellige avond.

Moderator: moderatorteam

DankjeFlevo Bordertje schreef:GefeliciteerdHoe ben je eigenlijk op de naam gekomen?

Op de training heb ik het al een paar keer gehad hoor haha.Flevo Bordertje schreef:Aha, dat verklaart veelIk kan me nog wel herinneren dat Anders er bij kwam, maar had niet door dat Tselfde daar bij hoorde
Ik zie de scene in het park wel voor me hoor

Dat is hele punt, er zijn wel zulke scholen, maar die zitten te ver weg.ranetje schreef:Als je t.z.t. weer een cursus overweegt is het dan niet beter om bij een hondenschool te blijven waar wat minder tunnelvisie is?
Of waar het bespreekbaar is dat jij het op jouw manier doet en daar geen discussie meer over hoeft te worden gevoerd?
Als je zo'n school kunt vinden natuurlijk

Ik kan je wel een prive lesje geven hoorMojuan schreef:Dat is hele punt, er zijn wel zulke scholen, maar die zitten te ver weg.ranetje schreef:Als je t.z.t. weer een cursus overweegt is het dan niet beter om bij een hondenschool te blijven waar wat minder tunnelvisie is?
Of waar het bespreekbaar is dat jij het op jouw manier doet en daar geen discussie meer over hoeft te worden gevoerd?
Als je zo'n school kunt vinden natuurlijk
Discussies voeren doe ik trouwens niet, dat heb ik wel afgeleerd.
Ik zeg gewoon 'ja' en doe vervolgens datgene dat beter werkt voor mij en mijn hond. Negeren dus.

Zolang het maar gratis isLizzie. schreef:Ik kan je wel een prive lesje geven hoorMojuan schreef:
Dat is hele punt, er zijn wel zulke scholen, maar die zitten te ver weg.
Ik zeg gewoon 'ja' en doe vervolgens datgene dat beter werkt voor mij en mijn hond. Negeren dus.

krentenkakkertMojuan schreef:Zolang het maar gratis isLizzie. schreef:Ik kan je wel een prive lesje geven hoorMojuan schreef:
Dat is hele punt, er zijn wel zulke scholen, maar die zitten te ver weg.

Ik hou ook van jouLizzie. schreef:krentenkakkertMojuan schreef:
Zolang het maar gratis is

HihiMojuan schreef:
Op de training heb ik het al een paar keer gehad hoor haha.
Een vrouw met een husseltje, ik vroeg haar hoe haar hondje heette, daar kreeg ik netjes antwoord op.
Toen vroeg ze aan mij hoe mijn hond heet, dus ik zeg 'Tselfde'.
Haar reactie was wel humor 'oooh nou das ook toevallig zeg, nog een hond die .... heet'![]()
En toen alle namen van alle eigenaren op werden genoemd bij het begin van de les, en daarbij ook die van de honden.
Mijn naam werd genoemd 'Paula'
En ik reageerde dus 'ja ik ben er!'
Instructeur 'En hoe heet de hond?'
Ik 'Tselfde'
Ik zag een paar vragende blikken... en 1 man had de moed om te vragen 'bedoel je dat je hond ook Paula heet?'
hihi, het blijft leuk

Mojuan schreef:Ik hou ook van jouLizzie. schreef:krentenkakkertMojuan schreef:
Zolang het maar gratis is