Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik wist niet dat hij dat kon!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ik wist niet dat hij dat kon!

Ongelezen bericht door Drazic »

Ik was net brood aan het klaarmaken, en heel raar Bigboy stond erbij maar Bros niet.....en dat is raar
echt raar dus ik loop naar de kamer om op de bank te kijken .....ook niet, bij de koekjes in de buurt.....nee ook niet, in de ren kijken......nee ook niet dat is raar? waar is Bros nu????
Was meneer op tafel gesprongen.....daar stond nog een bordje met restjes vlees van de gourmet .....en Bros lag heerlijk te snoepen van een stukje gehakt .......tja wat doe je dan als baas zijnde?? Hey Brosje wat doe jij daar? :LOL: :LOL: dat is niet lief :LOL: :LOL: en een Brosje die zo onder de indruk is van mij die eet gewoon op zijn gemak door ......daar kun je toch niet boos op worden? ik niet in ieder geval ik houd ervan een hond met eigen initiatief! :I: :I:

Ik weet het dat het niet echt een verantwoorde opvoeding is, maar ik kan bij zoiets gewoon mijn lach niet inhouden.
Stiekum geniet ik er echt van. :oeps:
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Re: Ik wist niet dat hij dat kon!

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ach soms moet je er wel eens om kunnen lachen hoor

Gebeurd hier ook wel eens , doen ze iets wat eigenlijk niet mag en dan staan we er ook om te lachen
Ze weten heus wel dat t niet mag
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Aniway

Ongelezen bericht door Aniway »

Ik was ook ooit verbaasd toen ik vanuit mijn ooghoeken zag dat Beike, zonder aanloop zo op de grote tafel sprong :80: :mrgreen: :mrgreen:
Mooi, weet ik dat ook weer :LOL: :LOL:
Heb zo gelachen toen om hem :LOL:
Mijn lieve, gekke boefje :I:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ja heerlijk! Hij heeft genoten :D

Hier was Cody gisteren een beetje stout. We zijn erg bezig met niet trekken, en hij wilde als een malle naar de auto. Maar in plaats van vooruit te trekken, trok hij opeens omhoog omdat hij zo'n idiote bokkesprong maakte. Het was zo grappig :cheer: om te zien dat ik ook moest lachen, terwijl ik het trekken wel echt zat ben :boos:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Aaaach stuk boeventuig :I:
Dat had ik ook toen Rasta mijn bakje met maaltijd salade stiekem opvrat toen ik ff naar de keuken ging.
Dat wil zeggen, de stukjes kip, het groenvoer mocht ik houden :mrgreen:
Naja eigen schuld, één stukje kip (vrijwillig gegeven) was niet genoeg.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ah, tuig :LOL: Joh, lekker om lachen, weet je gewoon voor de volgende keer dat je etensresten in de gaten moet houden :mrgreen:
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Hihi, nee, compleet onverantwoord, maar daar zou ik ook wel mee moeten lachen. :lol1:

Gisteren stond Spike met de voorpoten op het aanrecht, om het bakje met etensafval (voor de groencontainer) leeg te maken :devil: .
Dochter Qurry zat er braaf op haar kont langs, met een onschuldig en licht verontruste blik naar mij kijkend: "mag niet, eh baasje, wat papa doet :neenee: "?

Ik was dus boos op Spike maar was zooo vertederd door dat jonge -anders zo ongeleide projectiel- smoeltje... :oeps:
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Die smurfen van mij verzinnen ook altijd wel een manier
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik kan er achteraf om lachen maar op zo'n moment niet hoor. Tafel en aanrecht is echt ALTIJD verboden terrein. Gek genoeg heeft hij maar 2 keer wat van de tafel gejat, beide keren waren dat eigengemaakte chocolate chip cookies. Verder nooit.
Ik kan brood en vlees op mijn salontafel laten staan en hij komt er echt niet aan, ook niet als ik weg ben.

Hij zal als jij iets op de tafel legt en zegt dat hij mag eten het ook niet pakken. Mag niet en het mag nooit. Ik zou het ook echt niet grappig vinden als hij het dan wel flikt :boos: Hij mag verder heel erg veel maar tafel of aanrecht nooo way.
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Manu schreef:Tafel en aanrecht is echt ALTIJD verboden terrein.
Hier ook.
Bedelen doen ze maar tot ze erbij neervallen maar stelen kan ik echt niet tegen en gelukkig voelen ze mijn voedselnijd ook prima aan want ze doen het nooit :lol1:
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

:LOL: :LOL:

ik zou er ook mee lachen en vooral de manier waarop ze u aankijken dan

hoe mag dat dan niet. Wou u helpen met opruimen
Drazic
Zeer actief

Bros keek mij niet eens aan die ging gewoon door met eten. :oeps:
Bros heeft sinds hij anderhalf jaar geleden keihard tegen het bed is aan geklapt nooit meer een sprong genomen.
Daarna zijn operatie aan zijn knie, dus ik had dit echt niet verwacht.

Het hondje is heel klein en de eettafel is heel hoog.
1 stoel stond niet helemaal aangeschoven dus via die weg is hij gegaan dat kan niet anders.
Ook heeft hij netjes geselecteerd 1 stukje kipfilet, 1 stukje gehakt en een mini blinde vink toen werd hij ontdekt.

Wat zal Bigboy gebaald hebben dat het zo'n brave borst is. :wink: al heeft hij daarna van mij een stuk kipfilet gehad want 1 hond wel en de andere niet.
Dat vind ik niet kunnen.
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kat1 »

Zo heeft aiko hier jet broodje wat bij het schoentje zetten hoorde gejat. En hij weet dat het niet mag, want meneer wachtte rustig af tot ik in de keuken aan het rommelen was en vriend onze dochter op bed legde. Stinkerd.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Mika doet het altijd stiekem en met veel finesse :mann:
Zo ben ik eens twee mini-glaasjes met mierzoete toetjesmeuk met het lepeltje er nog in 's avonds vergeten op te ruimen. We hadden er een hapje van genomen en besloten dat het vies was en verder helemaal vergeten. De volgende ochtend kwam ik naar beneden en waren de glaasjes helemaal schoon, het lepeltje zat er zelfs nog in en de glaasjes stonden nog overeind. Dat kon alleen Mika geweest zijn want Gol is als een olifant in een porseleinkast :LOL:
Drazic
Zeer actief

Gollum schreef:Mika doet het altijd stiekem en met veel finesse :mann:
Zo ben ik eens twee mini-glaasjes met mierzoete toetjesmeuk met het lepeltje er nog in 's avonds vergeten op te ruimen. We hadden er een hapje van genomen en besloten dat het vies was en verder helemaal vergeten. De volgende ochtend kwam ik naar beneden en waren de glaasjes helemaal schoon, het lepeltje zat er zelfs nog in en de glaasjes stonden nog overeind. Dat kon alleen Mika geweest zijn want Gol is als een olifant in een porseleinkast :LOL:
Dat is wel heel knap!
Wij hebben ooit eens een boxer gehad en die jatte altijd de chocolade kerstballen uit de boom, 's morgens kregen de kinderen standaard de schuld.
Ook nog zeiden ze leg de folie niet op het randje want als de hond chocola eet, dat is gif voor de hond
Want de folie lag op tafel en de chocola was op, de beredenering van mijn ouders was de hond legt het niet op tafel.
Tot mijn moeder 's nachts een keer beneden kwam en de hond bezig zag :LOL:
Hij legde de bal op het randje en scheurde zo de folie eraf de chocola viel op de grond en de folie lag op tafel.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”