Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is de fokker van Knoeppie een broodfokker?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

linlin schreef:
v.d Lupinehof schreef: Als je nou zo groote mond heb ,moet je wel eerst een weten wat het woord in houd paarden lul, en als je dan nog een beetje vent ben zeg je dat recht in me gezicht zielelijke idioot, dan zal ik je een laten zien wat voor fokker ik daadwerkelijk bent, als ik je kop er af rukt en die via je anaal weer op je schouder zet, achterlijke mongolise mafkees.
:scheel: mol is boos. als de forumplesie dit maar niet ziet! :mrgreen:
Proest...
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
sophie
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door sophie »

De discussie van de heren meng ik me niet in want van fokken heb ik geen verstand en kakkelen als een kip zonder kop no thanks.

Wil alleen zeggen dat ik het heel netjes van de fokker vind om het telefoonnummer van de da te geven aan je.Zodat je kon overleggen. Maar ook dat hij de onderzoeken heeft betaald.Denk dat menig broodfokker stoeprandgarantie geeft oftewel tot aan de buitendeur en verder zoek je het maar uit.
Succes verder met je hond.Vraag me af of er wat aan te doen is??
Gr Lilian
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

sophie schreef:De discussie van de heren meng ik me niet in want van fokken heb ik geen verstand en kakkelen als een kip zonder kop no thanks.

Wil alleen zeggen dat ik het heel netjes van de fokker vind om het telefoonnummer van de da te geven aan je.Zodat je kon overleggen. Maar ook dat hij de onderzoeken heeft betaald.Denk dat menig broodfokker stoeprandgarantie geeft oftewel tot aan de buitendeur en verder zoek je het maar uit.
Succes verder met je hond.Vraag me af of er wat aan te doen is??
Gr Lilian
We zijn ook absoluut heel tevreden over hem en zouden zelf een 2e Beagle bij hem durven halen..Ik vroeg het me gewoon ineens af omdat ik hier vaak las dat fokkers die veel nestjes hebben (of veel verschillende rassen) vaak broodfokkers zijn.

Met Knoeppie gaat het hartstikke goed, we hebben nog nooit wat aan haar kunnen ontdekken. Ze rent als geen ander en ziet er ontzettend gezond uit.
Als het slechter zou gaan dan is er helaas niets aan te doen, ze doen bij honden geen openhartoperaties.
Het is dus een kwestie van afwachten wat de toekomst ond brengen zal.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Hoi

ik vind 20/25 honden waar ook met (bijna) allemaal gefokt worden érg veel, en zou daar zelf om die reden geen hond kopen. Het is niet wat ik me voorstel bij een écht goede fokker. Een broodfokker is, mede gezien hoe hij naar jullie heeft gereageerd, echter ook weer wat anders.

Heeft hij naar aanleiding van het probleem van Knoeppie en de nestgenootjes uitgezocht of het erfelijk is en zo ja, waar het vandaan komt? Heeft hij gezorgd dat de fokplannen zodanig zijn aangepast dat dit probleem niet op dezelfde manier weer terug kan komen?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
snuffel11
Zeer actief

Ongelezen bericht door snuffel11 »

jelle schreef:Hoi

ik vind 20/25 honden waar ook met (bijna) allemaal gefokt worden érg veel, en zou daar zelf om die reden geen hond kopen. Het is niet wat ik me voorstel bij een écht goede fokker. Een broodfokker is, mede gezien hoe hij naar jullie heeft gereageerd, echter ook weer wat anders.
Mijn Bassethound Snuffel komt bij Hollandheim vandaan..Dat is DE fokker van Ned. Zij hebben omme nabij 30 Bassethound rondlopen...Dussssss. Mens is wereld beroemd met haar honden...Dus veel honden zegt niets over goeie of slechte fok ;)
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Lydia schreef:

Mijn Bassethound Snuffel komt bij Hollandheim vandaan..Dat is DE fokker van Ned. Zij hebben omme nabij 30 Bassethound rondlopen...Dussssss. Mens is wereld beroemd met haar honden...Dus veel honden zegt niets over goeie of slechte fok ;)
Dussssss wat? Ieder mag zijn eigen keuze maken. Ik geef mijn persoonlijke mening aan.
Of honden op shows nou zo hoog scoren zegt me niet zoveel.
Niet dat ik er ook maar aan denk om een pup te gaan kopen, maar áls ik het zou doen dan een van een fokker waarbij ik de indruk heb dat de dieren echt onderdeel van het gezin zijn en geen produktiemachines om mee te scoren op shows. Ik kan me niet voorstellen dat je dat lukt met 20 tot 30 honden waarbij met allemaal gefokt wordt.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
snuffel11
Zeer actief

Ongelezen bericht door snuffel11 »

jelle schreef:
Lydia schreef:

Dussssss wat? Ieder mag zijn eigen keuze maken. Ik geef mijn persoonlijke mening aan.
Of honden op shows nou zo hoog scoren zegt me niet zoveel.
Niet dat ik er ook maar aan denk om een pup te gaan kopen, maar áls ik het zou doen dan een van een fokker waarbij ik de indruk heb dat de dieren echt onderdeel van het gezin zijn en geen produktiemachines om mee te scoren op shows. Ik kan me niet voorstellen dat je dat lukt met 20 tot 30 honden waarbij met allemaal gefokt wordt.
Wat jij wilt :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”