Een paar punten die er voor ons toe doen:
- Geen broodfok/puppyfarms. Ik vind echter gelegenheidsnestjes niet per definitie erg mits met liefde gekweekt.
- Ik geef niet om een stamboom puur voor de héb, we willen ook niet fokken en showen; we zoeken een vriendelijk huishondje.
- Ik wil niet idioot veel betalen maar ik wil ook geen wrakje kopen voor een prikkie, ik weet alleen uit ervaringen met eerdere honden dat prijzen nogal uiteen kunnen lopen, ook onderling bij fokkers van hetzelfde ras. Dat heeft vast zijn redenen maar...
...dat allemaal in acht genomen:
Wat is een redelijke prijs voor een dwergpoedelpup?
En we hebben geen haast maar (als iemand morgen al eentje wil komen brengen, wees welkom) mocht iemand een nestje (op komst) weten, ik hoor het graag! We willen de kleur zwart, rood/bruin/donkerabrikoos of een zwart/wit harlekijntje (niet erkend, ik weet het). Binnen die selectie gaat karakter en afkomst boven de uiteindelijke kleur. We hebben een lichte voorkeur voor een reutje.
Ik wil geen broodfokkers helpen, ik wil echter ook niet domweg veel meer dan nodig betalen aan een bij een vereniging aangesloten fokker. That's all dus lief blijven he kienders

PS. Ik zag dat er veel dwergpoedels aangeboden worden in Duitsland, kan iemand daar wat over zeggen? Pupjes in Belgie maken me huiverig..