Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hij vind mij erg raar doen tijdens de examens en gaat daardoor dingen doen die hij normaal niet doet. En geen hele grote dingen maar kleine dingen die hij normaal nooit laat zien of ooit heeft laten zien...
Ondanks proefexamens bijv waar t erg goed ging maar schijnbaar kan ik me daar niet erg inleven alsof t een echt examen is. Xito reageerde ook wel maar die had zoiets: hmm ze doet eng laat ik maar erg goed doen wat me gevraagd wordt... Xavi heeft dat dan weer niet.
Vind t zo zonde voor zijn puntjes want t komt echt door mij maar ach het zal hem een worst zijn...
Hij vind mij erg raar doen tijdens de examens en gaat daardoor dingen doen die hij normaal niet doet. En geen hele grote dingen maar kleine dingen die hij normaal nooit laat zien of ooit heeft laten zien...
Ondanks proefexamens bijv waar t erg goed ging maar schijnbaar kan ik me daar niet erg inleven alsof t een echt examen is. Xito reageerde ook wel maar die had zoiets: hmm ze doet eng laat ik maar erg goed doen wat me gevraagd wordt... Xavi heeft dat dan weer niet.
Vind t zo zonde voor zijn puntjes want t komt echt door mij maar ach het zal hem een worst zijn...
Is ook moeilijk met zenuwen! Maar dan alsnog netjes!
Dat is hier de reden dat ik het vooruit geschoven heb naar komend voorjaar. Nu nog niet goed genoeg bevestigd om het te proberen met zenuwen.
Had ik met hera ook. Ik had zoveel zenuwen voor examens dat er niks van over bleef. Hera nam het er dan ook heel erg van. En die zenuwen kreeg ik maar niet onder controle ook idd niet met proef examens.
Had ik met hera ook. Ik had zoveel zenuwen voor examens dat er niks van over bleef. Hera nam het er dan ook heel erg van. En die zenuwen kreeg ik maar niet onder controle ook idd niet met proef examens.
Stom is dat he?! En t rare is dat ik t gevoel heb dat t ipv minder wordt juist meer na 4 honden inmiddels naar IPO 3 gebracht te hebben... toen ik met de 1e examens deed (Xena) was t eigenlijk kijken waar t schip strand en nu 4 honden verder wordt er naar mijn gevoel meer van mij verwacht (weet niet of t echt zo is)
En dat kan ik niet uitschakelen. Nog nooit gezakt op examens of wedstrijden met geen enkele hond dus ik heb ook geen idee waar ik t vandaan haal.