Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
filmpje over hond en baby
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Re: filmpje over hond en baby
hahahaha dat was mijn gedachte ook al.
honden doen dit om iets te begraven en te bewaren voor later, dus ik zou dit niet kunnen waarderen als ik een baby zou hebben en mijn hond doet dit, die hond zou van mij heel rap van het bed moeten.
honden doen dit om iets te begraven en te bewaren voor later, dus ik zou dit niet kunnen waarderen als ik een baby zou hebben en mijn hond doet dit, die hond zou van mij heel rap van het bed moeten.

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Whaha ik moest er wel om lachen. Bewaren voor later inderdaad, maar ik denk dat het kopieer gedrag is van de moeder. Die stopt de baby ook altijd in (bewaart de baby dus ook voor later). Ik denk niet dat de hond er werkelijk een kluif in ziet 

-
Lemuria
Uhmm, dat durf ik zwaar te betwijfelen. Die baby ziet er vrij vers uit, dus dat kan hij haar niet vaak hebben zien doen. Ik herken dit gedrag van Izzy die haar voerbak (die in de bench staat) wel eens probeert te bedekken met haar dekbed. Lekker voor later. Ik zou het dus bij een baby absoluut niet waarderen.Paisley schreef:Whaha ik moest er wel om lachen. Bewaren voor later inderdaad, maar ik denk dat het kopieer gedrag is van de moeder. Die stopt de baby ook altijd in (bewaart de baby dus ook voor later). Ik denk niet dat de hond er werkelijk een kluif in ziet
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik zou het begaan. Een hond die wat restjes instinct heeft van het begraven hoeft niet persé die baby op te vreten. Ik denk dat het onschuldig is en ik zou het alleen afkappen als de hond op andere manieren claimerig gedrag naar de baby vertoont

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ach ja.Paisley schreef:Ik zou het begaan. Een hond die wat restjes instinct heeft van het begraven hoeft niet persé die baby op te vreten. Ik denk dat het onschuldig is en ik zou het alleen afkappen als de hond op andere manieren claimerig gedrag naar de baby vertoont
Veel gedrag is ook een manier om dingen te kunnen ordenen, te kunnen plaatsen.
Effe wat om handen te hebben.
Wiel
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
Ik dacht in eerste instantie dat deze hond misschien vaak geaait wordt als hij met zn neus tegen een arm/been aan duwt, en gewoon om aandacht vraagt.. Maar bewaren voor later vind ik ook een goede verklaring 
- Kipper
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dwerg-pincher, australian cattle-dog, border collie x australian cattle-dog en een mechelse herder
- Aantal honden: 4
haha had het filmpje vanmorgen ook gezien en dacht idd hetzelfde!
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Dat dus. Geen haar op mijn hoofd die dit zou toestaan. Afgelopen vrijdag was een vriendin met haar pasgeboren baby op bezoek (werkelijk een bééldschoon fijn poppetjeTara schreef:De hond zal wel een poepluier ruiken. Ieder het zijne hoor, maar ik zou mijn hond nooit zo dicht bij mijn kindje laten komen.
Kindje kijken en aardig vinden kan ook met vier pootjes op de grond.
Overigens, ik vond de hond op het filmpje tamelijk obsessief en deed mij onprettig aan.

-
Lemuria
Dit is trouwens hetzelfde gedrag als in dat filmpje waarbij een hond "heel lief" een vis die op het droge ligt, nat probeert te houden door met z'n snoet over de natte grond eromheen te *duwen*.
Wij mensen zijn te romantisch ingesteld
Wij mensen zijn te romantisch ingesteld