Voor wie het leuk vind om te raden: (zal later het antwoord neerzetten)
Vrij grote hond, 1,5 jaar oude teef, haar zomervacht is iets minder wild

Moderator: moderatorteam
Dat was bij mij ook het eerste waar ik aan dachtZaZa schreef:Lijkt precies Bruno van Fizgig.
Dat wist ze ook niet zeker. Iets met Bordeaux dog, Rottweiler en Bull-Mastif zeiden ze.Aniway schreef:Dat was bij mij ook het eerste waar ik aan dachtZaZa schreef:Lijkt precies Bruno van Fizgig.![]()
Maar weet zo gauw niet meer welke rassen er in hem zitten.
Ok, had al even snel gezocht en vond idd. dat ze zelf waarschijnlijk in ieder geval de BD dacht.ZaZa schreef:Dat wist ze ook niet zeker. Iets met Bordeaux dog, Rottweiler en Bull-Mastif zeiden ze.Aniway schreef:Dat was bij mij ook het eerste waar ik aan dachtZaZa schreef:Lijkt precies Bruno van Fizgig.![]()
Maar weet zo gauw niet meer welke rassen er in hem zitten.
Zo'n mix heb ik gekend en die leek inderdaad exact op deze hondInge O schreef:bouvier X mechelaar
Een Briard, dat is een franse herdershond.Paisley schreef:Wat is dat voor modelletje, die laatste?
Ja ik vind het ook een ontzettend leuke hond. Qua karakter ook voor zo ver ik haar ken, erg gedreven om te speuren / werken. Beetje lomp, maar sociaal en vriendelijk.Inge O schreef:hè!? hele leuke kruising, zou ik zo willen, zowel qua vermoedelijk karakter als qua uiterlijk.
Het was de moederhond, de CC, dus dat weten ze vrij zeker.laeken schreef:Weten ze dat zeker. Absoluut mogelijk maar erg onwaarschijnlijk en vooral erg niet lijkend. Ik zie niks van de cc nl. Geen wipneus, geen molosser kop. Niks. Maar er zijn ook gematigde cc dus het kan op zich wel.
Bearded is dominant. Maar korthaar ook. Dus het lange haar verdwijnt, maar het bearded blijft.Bons schreef:hoe kan dat qua vacht?