Ik ben een lange tijd niet actief geweest op het forum vanwege dat ik het enorm druk heb.
Heb het toch wel gemist
Ik doe namelijk een fotografie opleiding en ben me aan het richten op fashion en beauty fotografie, en om dit te combineren met mijn grote honden liefde zou ik dus heel graag een fashion shoot doen met honden erbij
Wat moet je je hier van voorstellen? nou iets in deze richting:

Wat ik bij deze shoot heel belangrijk vind is dat de hond zich heel erg op zun gemak zal voelen! dus met andere woorden zoek een stabiele hond die het kan hendelen
ik ben eigenlijk ook specifiek op zoek naar bepaalde rassen zoals; de weimaraner, de deense dog, de afgaanse windhond en de husky. Maar heb je zelf een andere hond en denk je dat die er geschikt voor is, vraag vooral!! Verder moet het een vriendelijke hond zijn naar mensen en niet bang zijn voor flitslampen (de shoot zal plaats vinden in een fotostudio)
De shoot zal plaats vinden in omgevind eindhoven, eventueel kan het ook in venlo als dat voor sommigen makkelijker zal zijn. De datum is nog niet bekent even eens als het model ik wil namelijk eerst kijken of het lukt met honden regelen.
Natuurlijk staat er een leuke tegen prestatie tegen over, de foto's van deze shoot ontvang je een paar foto's van en ik kan jullie via een vriendin van me een gratis fotoshoot aanbieden voor de hond alleen of met jezelf erbij (word een shoot op locatie)! Dus heeft er iemand de perfecte hond voor me of meerderen? dan hoor ik dat heel graag van jullie